Vectra 1996 tempratuur blijft schommelen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra 1996 tempratuur blijft schommelen

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

ik heb een opel vectra van 1996 waar de temperatuur van blijft schommelen. Ik heb de thermostaat laten vervangen maar zonder resultaat. We hebben een omleiding naar de ventilator gemaakt om te zorgen dat die constant blijft draaien maar nog blijft de temperatuur zodanig schommelen. Binnen vijf minuten gaat die naar 90 en zakt dan even vlug weer terug naar net onder de 80 dan schiet die weer omhoog. op de snelweg wil die zelfs tot 100 gaan of tot in het rood.

wie o wie kan mij advies geven….

Advies geven meer info over welke motor en welk type vec, en in het vectra deel zetten ipv gratis af te halen.

Erwin

Misschien is hij door deze storing de Vectra zat en wil hij ‘m gratis weggeven….. :jerry :jerry :jerry

Haha :P. Das redelijk drastisch en wil ik ‘m wel hebben. Maar even serieus je hebt inderdaad je vraag in het verkeerde deel van forum gesteld. Daarnaast zou het leuk zijn als je je zou voorstellen in ons voorsteltopic. Meer info over het motortype is inderdaad ook handig, misschien is dit een storing die bij een bepaald type motor vaker voorkomt.
    Even algemeen, hoe is het met de niveau van je koelvloeistof? Draait je waterpomp op normale manier? En is het watergehalte in je koelvloeistof niet te hoog? Dan zouden er namelijk bellen kunnen ontstaan.

Waar is deze vectra af te halen?

Ik hoop dat één van de moderators dit topic even wil verplaatsen naar het juiste subforum.
    En dit zie je zo vaak…iemand die zich aanmeldt, een vraag stelt en vervolgens nooit meer iets laten horen. Jammer dat dat daar niets aangedaan kan worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.