vectra 18 i automaat bij afslaan rechts blokkeerd het stuur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra 18 i automaat bij afslaan rechts blokkeerd het stuur

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Betreft: opel vectra 18I diamand serie automaat bj 1998

Geachte lezers,

Ik zal het probleem zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
    Ik ging van mijn moeders huis naar de supermarkt om boodschappen te doen.
    Bij het einde van de straat wou ik rechts afslaan maar dat lukte niet, stuur werd geblokeerd
    waardoor ik plotseling op de rem ging staan en alle elecronica van de auto uitviel.
    De rem werd ook even geblokkerd en kwam niet meer terug in de juiste stand.
    Na even gewacht te hebben auto opnieuw gestart toen deed alles het weer, maar het sturen ging zwaarder dan normaal. Enige dagen heeft die het goed gedaan en het sturen ging weer licht sturen zoals het hoort. Daarna weer het zelfde probleem, wie weet wat het kan zijn ?
    Heeft u verdere vragen of is iets onduidelijk dan kunt u mij berichten !!!!

Welkom!
    Heel apart verhaal waar ik direct mee naar de garage zou gaan en niet zelf mee zou gaan tobben als je er niet heel veel verstand van hebt, duidelijk dat hier de verkeersveiligheid mee in gevaar komt!

Ik vermoed dat er iets bij de multi-V snaar niet goed is gegaan waardoor de stuurpomp niet werd bediend.

Dan valt de stuurbekrachtiging weg, voor velen is er dan het gevoel dat het stuur geblokkeerd is.

Controleer zelf even op het oog of er beschadigingen te zien zijn aan de riem.

Deze zit aan de bijrijderskant aan de motor.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Ik zou zelf eerst ff het vloeistof niveau van de stuurbekrachtiging controleren.

Hartelijk dan voor jullie reacties tot nu toe.

Dat de verkeersveiligheid hierdoor in gevaar komt is bij mij duidelijk, dus er wordt niet meer gereden met de
    auto totdat ik weet wat de oorzaak is.
    Heb er zelf helaas geen verstand van daarom heb ik deze vraag op het forum gezet.

Waar kom je vandaan als ik zo vrij mag zijn.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

De auto is van mij moeder, zij woont in holten (overijssel )

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.