vec2000 c20xe valt uit?????

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vec2000 c20xe valt uit?????

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hoi mensen

ik heb eren probleem met mijn vectra 2000 van 1990
    onder het rijden valt hij de hele tijd uit en loopt als een harley
    dus op 3 pitten ‘wat kan dit zijn ?
    koppakking of wat anders ???
    bvd mike

koppakking, kop zelf, injector verstopt, bougie stuk, kan zo veel zijn

jep . . . ik zou eens even een compressietest doen
    had ik ook met mn 1.6je en daarbij was een klep verbrand

ik zou er niet te ver mee doorijden als ik jou was.
    op 3 pitten lopen vind een motor meestal niet zo prettig :angel

koppakking denk ik eigenlijk niet geen olie in koelwaterreservoir uitlaat blijft droog

scheurt een kop snel dan??

verdelerkap en rotor misschien

origineel gepost door opelpower89
    koppakking denk ik eigenlijk niet geen olie in koelwaterreservoir uitlaat blijft droog

scheurt een kop snel dan??

Een ks700 kop kan scheuren, daar zijn ze om berucht. Maar ik heb een vectra 2000 gehad met 280.000 km, en mijn ks700 kop was niet lek. Goed warm rijden scheelt de helft.
    Maar als je een gescheurde kop zou hebben, dan lekt meestal de olie naar de k.v.s., en dat zie je aan je water. Ze gaan er volgens mij niet beroerd van lopen.

Als ik zoiets als jouw zou hebben, dan vervang ik meteen eerst de bougies, rotor, en verdeelkap. Vonk controleren, dan heb je de helft zo goed als uitgesloten (ok, je bougiekabels misschien)

ik vond het al zo raar eerst reed hij normaal zet hem uit ben ff 20 min bijde gamma binnen geweest en wil weg rijden naar huis en toen ging hij al slecht aan dus hoop niet dat hij een gescheurde kop heeft weet trouwens ook niet hoe ik dat kan zien of welke kop ik heb

origineel gepost door opelpower89
    ik vond het al zo raar eerst reed hij normaal zet hem uit ben ff 20 min bijde gamma binnen geweest en wil weg rijden naar huis en toen ging hij al slecht aan dus hoop niet dat hij een gescheurde kop heeft weet trouwens ook niet hoe ik dat kan zien of welke kop ik heb

Even zoeken op het c20xe gedeelte, daar zijn de verschillen beschreven. Ik kan me niet voorstellen dat als je ‘m stil zet, dat je daarna kop problemen krijgt. Benzinepomp relais is een veel voorkomend iets, maar dan doet ie het meestal helemaal niet meer.
    De kop zou bij mij het laatste zijn waar ik naar ging kijken. Draai je bougies er uit, en kijk wat die doen.

bedankt dan zal ik morgen eens kijken
    auto staat bij me ma en hier heb ik geen gereedschap
    hoop dat het iets kleins is

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.