Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,888)
  • Auteur

Mooie mod,zal wel een wereld van verschil zijn met rijden. :thumb

:thumb :thumb Stuurt zeker lekker strak :hmmz :hmmz

Nah,

De wegligging is echt met 10 stappen zo niet 100 stappen vooruit gegaan. Het is natuurlijk een’persoonlijke ‘beleving’ maar de combinatie van een kompleet uitgerust onderstel met Whiteline, Powerflex en Febi Bilstein in combinatie met de AST set en de veerpootbrug is echt geweldig te noemen. Een hoek pakken met deze ‘boot’ is gewoon niet te beschrijven…Of toch wel :hmmz Het is net als of de carrosserie zich de hoek om krult en gewoon mooi horizontaal blijft. Comfort is ook nog voldoende aanwezig, in ieder geval niet veel minder ten op zichte van de B8 set die er onder zat in combinatie met de Eibach. De verlaging is nu van 30/30 naar 40/40 gegaan zonder afbreuk te doen aan het ‘gestalte’ van de Vectra SW. Ziet er dezent uit :angel

Morgen nog een stukkie bijstellen bij KCP en idd Dennis, de aandrijfassen :puke Jij raadt ook altijd alles gelijk king:
    Voor staat ie nog iets te straks maar daar komt dan verandering in. Ik kijk al weer uit naar een ritje in mijn Vec :wub

Hierbij wat pica’s hoe hij nu voor mijn deur staat:

Groet jraaf

De Vec staat er mooi bij zo!! echt mooie modificaties, ook de mat zwarte grill maakt het net weer wat sportiever!

onder mn vorige SW had ik ook een goede schroefset, gaf idd een superstrakke wegligging voor de verhouding aan kilo’s.

Ziet er super uit, vind vooral de grill een hele verbetering! :thumb

Hoogte, of laagte, net hoe je het noemen wilt.. is perfect zo! :D

@Jraaf, omdat kaz ook vond dat hij mijn aandrijfassen voelde onder het “test” rijden ;) Vind de voorkant ook goed opgeknapt zo, met de gril gewrapt.

Ook de FMIC is mooi weggewerkt achter de orginele grill, merk je hier nog wat performance winst van?

Ziet er super uit Jurgen
    Word met de mod mooier en beterbeter :thumbup

Vandaag 2 nieuwe aandrijfassen laten monteren bij KCP. :D
    Heerlijk trillingsvrije aandrijflijn king:

Oude

Nieuwe

Daarnaast een de dag bezig met het passen en meten van de voorveren en schokdempers. Achter is perfect en voor zijn we nog aan het passen en meten. Wordt vervolgd.

Groet jraaf

Hij word beter dan nieuw!!! :thumb

Wat een mooi project :wub :thumb :kewlpics

:wors wat een mooie auto

Goed bezig Jurgen, :wub niet te laag zeker?
    Dan rij je alles weer stuk is mijn ervaring, en dat zou zonde zijn van je mooie Vectra!

Groeten Jurgen,

Even een vraagje, hoe of aan wat merk je aan onbalans in je aandrijfassen ?

@Jurgen, nope. Niet te laag idd. Camber gaat dan te veel vergen van ’t materiaal. 40/40 is laag zat. Ga misschien zelfs terug naar 40/30 of 30/30.

@Lucas
    , je merkt ’t voor al bij ’t op trekken in versnelling 2/3/4 en dan doortrekken tussen 3000/4000 toeren. De carrosserie gaat dan over de gehele lengte flink fibreren.
    Bij rustig rijden heb je er weinig last van.

Groet jraaf

Ahh oké!! Thanks

Weer wat geleerd :thumbup

GRrrrr….
    Heeft er weer een flapdrol bij ’t uitparkeren mijn achterbumper tot op de grondlak afgeschaafd!
    :fy1 Schijtziek word ik van zulk soort gasten.

Gr jr

Ahhh balen man… Is die flapdrol door gereden of heeft ie zich gemeld?

O man, das om ziek van te worden!!!

Heb je een idee wie het geweest zou kunnen zijn?

tsja , dat is toch normaal vandaag de dag :puke

pff das k.t

:swear :swear :thumbdown :argue

:puke klote man.. hoop dat de koste meevallen en anders mogelijk via waarborgfonds proberen.

Waarborgfonds moet makkelijk lukken. Getuigen genoeg die weten dat de schade er niet was, en fotos zoals hierboven als bewijs.. Enkele voorwaarden waaraan je moet voldoen, en dat lukt dus..

Denk dat we er allemaal wel eens (of vaker :fy1 ) mee te maken hebben gehad :swear
    Mijn voor bumper de verf was nog niet eens droog :fy1
    Maar goed het is en blijft kloten
    Kost je toch gauw weer 150 Euro
    Welke je liever aan een gave MOD uitgegeven had

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,888)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.