Vec b sport hoogte

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vec b sport hoogte

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263876

    Beste,

    Is er iemand die een foto heeft of de hoogte maat van een vec b die fabriekaf verlaagt is (sport uitvoering) ?

    Gr martijn

    #18215443

    heb ooit onder onze vec b nieuwe voorveren gezet

    omdat de originele n ring afgeknapt was(gebeurt wel meer bij de b vec)
    heb toen veren van een sport besteld en geplaatst
    omdat deze lager zouden zijn

    eerlijk gezegd zag ik het verschil niet :shock: :hmmz :hmmz

    veren waren via dealer besteld
    zat wel verschil in bestel nr,s van de sport en de gewone uitvoering

    schijnt ook maar een cm te zijn dus tjah?????

    #18215444

    scheelt tussen de 2 en 3 centimeter…dus meer dan je denkt, je moet wel het goede type hebben, dus als je een 1.6 heb niet die van een v6 pakken anders staat ie idd hoog…

    #18215445

    Nou ik heb de goede veren maar volgens mij staat hij nog exact het zelfde.

    Maar dan haal ik ze er morgen er weer onderuit en zet ik me originele terug dan kan ik het op meten.

    Gr martijn

    #18215446

    ja maar wat bedoel jij met net zo hoog? je heb een sport ed ll? dan is ie al standaard verlaagd… een cdx bijvoorbeel staat weer een stuk hoger…

    #18215447

    Nou er zitten veren onder van een business edition dus die zijn niet verlaagt. Nu heb ik andere veren die verlaagt zouden moeten zijn maar dat zijn ze niet volgens mij.

    Dus vandaar mijn vraag.

    #18215448

    heb je van te voren niet gemeten?

    en moet je trouwens niet eerst ff een paar 100 meter rijden zodat ze goed op hun plek komen te zitten?

    en mischien heeft de vorige eigenaar (als die er is natuurlijk) ook al sport editie veren eronder gezet ?

    #18215449

    ik heb zelf een sport en een cdx, de ene stond echt lager dan de andere, nu is de cdx ook verlaagd en die heeft nu ongeveer dezelfde rijhoogte als de sport.. dus ik begrijp niet echt waar het fout gaat..

    dus heb jij nu een business ed of een sport ed?

    #18215450


    M’n vorige vectra.
    2.2 dti sport van 2000

    #18215451

    Hier nog een paar icm 19″

    #18215452

    Ik heb net de poten weer gewisselt. Er zit 1,5 cm verschil tussen (erg weinig naar mijn idee)

    Ik heb een vec b sport edition 2 uit 2000 met een y20dth motor (gechipt) maar de vorige eigenaar heeft de voor poten vervangen voor NIET sport poten.

    Ik heb sport poten geplaats maar zag geen verschil dus vandaar.

    Maar ik heb ze nu weer terug gezet en nu blijkt dat de nieuwe poten (sport( twee de hands poten)) 1,5 cm lager te zijn. Maar ik vind dit wel erg weinig.

    Had eerst een astra f sport en die lag 3 cm lager dan een standaard astra en verwachte dat ook bij de vec.

    #18215453

    Ben uiteindelijk ook naar 30/30 gegaan was Max ivm 19/35/235

    #18215454

    Die foto’s zijn goed duiderlijk.
    Maar mijn vec heeft duiderlijk meer ruimte tussen de band en het voor scherm.

    #18215455

    @gwriemersma wrote:

    Ben uiteindelijk ook naar 30/30 gegaan was Max ivm 19/35/235

    Wat gebeurt er met het comfort in de auto bij 30/30?

    #18215456

    heb complete poten of alleen de veren?

    die van mij is nog wel redelijk comfortabel, niet kei hard ofzo..

    de schokbrekers van een sport zijn ook lager…

    #18215457

    @usbstick wrote:

    scheelt tussen de 2 en 3 centimeter…dus meer dan je denkt, je moet wel het goede type hebben, dus als je een 1.6 heb niet die van een v6 pakken anders staat ie idd hoog…

    nou zoveel scheelde dat echt niet bij mijne

    heb een 1,8 onyx en de sportveren waren van vergelijkbare uitvoering dus ook 4cilinder benzine ;)

    anyway de meine hing iets in de kont door de gasinstalatie
    na de nieuwe veren hing die weer mooi vlak
    was mij mooi zat ;)

    #18215458

    Nou dan gaan ik overwegen om 30/30 veren aan te schafen

    Dank voor de hulp zo ver

    #18215459

    Bij mij scheelt het met Sport-Ed. / i500 Veren al ruim 2CM dat ie lager is.

    zal eens kijken of ik vergelijk foto’s heb..

    Willem

    #18215460

    Alleen Voor verwisseld:

    toen:

    nu:

    #18215461

    is bij mij precies zo… er zit echt verschil in..geloof het of niet..

    #18215462

    Hoe ziet dit er uit volgens jullie?

    Ik heb voor tussen de velg rand (gemeten op de velg) en het spadbord 14,5 cm en achter 13 cm

    Kan iemand dit bevestigen voor mij? Is gemeten met 16 inch velgen

    #18215463

    @tijne wrote:

    @gwriemersma wrote:

    Ben uiteindelijk ook naar 30/30 gegaan was Max ivm 19/35/235

    Wat gebeurt er met het comfort in de auto bij 30/30?

    In combi met de 19″ vond ik het persoonlijk een heerlijke reis genoot heb er vele km mee gereden
    Nu moet ik wel zeggen dat ik van een iets straffer onderstel houd maar heb ook tijdens vakantie’s en andere ritten de passagiers nooit horen klagen

    #18215464

    @tijne wrote:

    Hoe ziet dit er uit volgens jullie?

    Ik heb voor tussen de velg rand (gemeten op de velg) en het spadbord 14,5 cm en achter 13 cm

    Kan iemand dit bevestigen voor mij? Is gemeten met 16 inch velgen

    Lijkt idd op dat de veren te zwaar zijn voor de uitvoering of gewoon te lang hoort echt veel lager

    #18215465

    @tijne wrote:

    Hoe ziet dit er uit volgens jullie?

    Ik heb voor tussen de velg rand (gemeten op de velg) en het spadbord 14,5 cm en achter 13 cm

    Kan iemand dit bevestigen voor mij? Is gemeten met 16 inch velgen

    dit is standaard rijhoogte, dt ie achter iets is ingezakt is een kwaal bij stations.

    #18215466

    Achter is hij niet door gezakt maar daar zitten de sport veren onder.

    Maar voor staat hij nog steeds te hoog dus volgens jullie.

    Dank allemaal. Heb al een aanbieding gehad voor een set imesch veren 30/30 verlaging voor een 2.2 diesel. Maar lijkt mij geen probleem voor mijn 2.0 diesel.

    Heeft verder iemand ervaring met zoon set veren?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 40)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.