VDB Works in Kuinre

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) VDB Works in Kuinre

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 154)
  • Auteur
    Berichten
  • #17694503

    moest maandag ff terug bellen hij was aan het dragracen

    Zit ie zeker op Hockenheim.
    En de week daarop is DR88 weer en dan
    rijdt ie daar ook weer.

    #17694504

    OBD tuning (VDB gebruikt hun testbank) staat vandaag in de Telegraaf
    met een BMW X5M met 950pk die op Nardo het snelheidsrecord voor
    SUV’s wil verbeteren

    #17694505

    hallo allemaal, wie heeft nu daadwerkelijk zijn hier laten tunen? Ben even benieuwd. Martijn

    #17694506

    niet laten tunen, maar wel de fouten van Mtech uit de software laten halen!

    echt super bedrijf! goede service! en op maat geschreven voor een nette prijs!

    #17694507

    nou topic starters. En al laten chippen hier? Ben nu toch wel benieuwd na zo veel reclame maken. Kom maar op met die cijfers!

    #17694508

    Vanavond nog bij VDB-Works gewwest, wouden ff kijken hoe het met mijn kameraad z’n volvo 850 stond. Die staat er al ’n tijdje voor een aantal aanpassingen… Helaas zat jeroen in Engeland bij 1of ander EK sprinten ofzo… dus weing gezien, maar wel dat de motor weer in de auto zat:D Ben benieuwd als ie straks klaar is:thumbup

    #17694509

    @martijnb,

    sorry dat ik al een tijd niks heb laten horen, maar was druk bezig met mijn astra turbo. Ik had vanaf begin al problemen met hem en aangezien ik 1 jaar garantie heb, heb ik vanwege het hoge olieverbuik een onderzoek laten doen naar het olieverbruik door een onafhankelijke Opel dealer.

    Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte
    wisselaar lekte olie.

    Ik heb in goed overleg met mijn dealer besloten om de auto
    terug te geven aan hun en kreeg daarvoor mijn geld netjes terug! Ik had 4 maanden in de auto gereden! Kreeg
    gewoon netjes al het geld terug. Was ook beter voor hun,
    want er kwam een reparatie nota uit van 2845,- euro!

    Sinds kort ben ik trotse bezitter van een exclusive Suzuki Swift! Super auto, bevalt me echt super goed en vooral
    zuinig:P haha.

    Uiteraard laat ik deze waarschijnlijk nog chippen door de VDB Works. Uitslag daarover zal ik hier uiteraard plaatsen.

    Ik denk dat Zetos wel binnenkort gaat.

    Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij geholpen met vragen over mijn Astra.

    Bedankt!

    Groeten.

    #17694510

    origineel gepost door martijn b.
    nou topic starters. En al laten chippen hier? Ben nu toch wel benieuwd na zo veel reclame maken. Kom maar op met die cijfers!

    Met de 200PK software van Mtech had ik hier na wat aanpassingen 232 PK op de vermogenbank.

    #17694511

    Nope nog niet geweest te druk.

    Net terug van vakantie en inmiddels bezig met baan wisselen dus nog geen tijd gehad en ik wil eerst me uitlaat ff aan laten passen zodat ik full 3″ heb. Maar dan denk ik alsnog dak na klasen ga mede omdat AstraGcoupeTurbo een stift gekocht heb en de opel de deur uitgedaan heb. KNUPPEL!!!!:P

    #17694512

    eigenlijk wel vreemd dat deze tuner dus een andere tuner die zijn strepen alheeft verdiend in de chipwereld afkraakt. :o:o

    Niemand in dit hele topic heeft hier dus een standaard z20let hiet laten chippen naar phase 1.

    ik zou zeggen topic sluiten,

    #17694513

    Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner
    Alleen de mensen die reageerde

    #17694514

    origineel gepost door Barrythefirst
    Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner
    Alleen de mensen die reageerde

    mee eens maar VDB tuning heeft wel diverse “constateringen”gedaan en dat is net even te makkelijk. ik kan namelijk heeeel goed schilderen……maar heb twee linker handen.

    #17694515

    Vraag me toch af, waar in dit topic staat, dat VDB zelf wat gezegd heb?

    Ik vind het jammer dat er in 1 keer zo gepraat word erover.


    @Martijnb
    , ga is een keer langs bij VDB Works en kijk een dagje mee met Jeroen en Derk, kom dan terug en zeg dan
    of ze 2 linkerhanden hebben nog!
    Geloof me die 2 mannen hebben een kennis en een ervaring waar menig tuner zwaar jaloers op is!

    Maar ja, ik zeg altijd eerst zien en dan geloven! Heb zowel EDS meegemaakt als VDB, qua uitleg en moeite voor je doen etc, ga ik zeker voor VDB!

    Het is omdat ik mijn Turbo niet meer heb, maar anders ging hij zeker naar VDB toe!

    Heb nu een Swift en geen stift zetos:P Wellicht en de plannen zijn er al, dat er een turbo op mijn Swift geplaatst gaat worden door Jeroen van VDB.

    Jammer dat er zo gesproken word. Ik gaf alleen maar aan met dit topic dat er in Nederland ook hele goede tuners zijn!
    Niks meer en niet minder. Wat iemand met zijn auto doet is geheel zijn beslissing.

    #17694516

    Ik zet hier ff 2 uitspraken uit dit topic onder elkaar.
    Zegt wat mij betreft genoeg.

    1.We kregen ook te horen dat onze Lets in prima condities zijn. Ze lopen netjes turbo’s van beide auto’s zijn goed.

    2. Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte
    wisselaar lekte olie.

    Dus jeroen zegt dat de turbo goed is en achteraf blijk je van begin af aan een lekkende turbo te hebben.

    Ik heb niets tegen jeroen of vdb of whatever en het lijkt me ook een goede zaak, maar het is me nu wel duidelijk dat er veel geluld word hier.

    #17694517

    :jerry

    #17694518

    @patman, in die uitspraken heb je helemaal gelijk.

    Alleen paar dingen nog. Jeroen wist niks van dat de onderkant van mijn auto altijd vol olie zat, simpelweg
    vergeten te vertellen.
    Het andere is, dat een olie lekkende turbo, net zoveel turbo druk aangeeft en mee doet als een goede turbo!
    Dat kan jaren lang zo goed gaan! Zo slecht was de turbo niet! Hij heeft niet inwendig gekeken, alleen gezegd wat de uitdraai weer gaf.

    Derk vertelde mij dat ik een grondige lek test moest laten doen en alles moest na lopen omtrent het olie verbruik.

    Aangezien Derk en Jeroen geen tijd hadden binnen korte tijd voor dat onderzoek ben ik naar de gewone Opel dealer gegaan daarvoor.

    Ze hebben enkel die uitspraak gedaan omdat ze alleen de turbo druk zagen en die was normaal, maar hadden geen onderzoek naar de rest gedaan.

    Ondanks alles, zal ik mijn auto en mijn motor op motorisch gebied altijd door VDB Works laten doen. Ook vanwege dat Jeroen elke week wel in een blad staat over zijn kunnen en weten en uiteraard over zijn super snelle motor. Zoals iemand al een keer mooi verwoorde hier. Wat Jeroen aanraakt verandert in goud! Ik denk dat je minder slechte ervaring met Jeroen vind op het net dan met andere tuners.

    Genoeg erover gepraat, laat ieder voor zich bedenken wat die wil en hoe en waar.

    Ik wou alleen met dit topic duidelijk maken dat deze jongens gouden handen hebben en dat het in ons eigen koude kikkerlandje is:D

    #17694519

    origineel gepost door AstraGCoupeTurbo

    @patman
    , in die uitspraken heb je helemaal gelijk.

    Alleen paar dingen nog. Jeroen wist niks van dat de onderkant van mijn auto altijd vol olie zat, simpelweg
    vergeten te vertellen.
    Het andere is, dat een olie lekkende turbo, net zoveel turbo druk aangeeft en mee doet als een goede turbo!
    Dat kan jaren lang zo goed gaan! Zo slecht was de turbo niet! Hij heeft niet inwendig gekeken, alleen gezegd wat de uitdraai weer gaf.

    Derk vertelde mij dat ik een grondige lek test moest laten doen en alles moest na lopen omtrent het olie verbruik.

    Aangezien Derk en Jeroen geen tijd hadden binnen korte tijd voor dat onderzoek ben ik naar de gewone Opel dealer gegaan daarvoor.

    Ze hebben enkel die uitspraak gedaan omdat ze alleen de turbo druk zagen en die was normaal, maar hadden geen onderzoek naar de rest gedaan.

    Ondanks alles, zal ik mijn auto en mijn motor op motorisch gebied altijd door VDB Works laten doen. Ook vanwege dat Jeroen elke week wel in een blad staat over zijn kunnen en weten en uiteraard over zijn super snelle motor. Zoals iemand al een keer mooi verwoorde hier. Wat Jeroen aanraakt verandert in goud! Ik denk dat je minder slechte ervaring met Jeroen vind op het net dan met andere tuners.

    Genoeg erover gepraat, laat ieder voor zich bedenken wat die wil en hoe en waar.

    Ik wou alleen met dit topic duidelijk maken dat deze jongens gouden handen hebben en dat het in ons eigen koude kikkerlandje is:D

    Juist!! en hoe vaak heb ik nu al niet aangegeven dat de software van mijn coupe hier ook aangepast is! van 140pk naar 232pk. +7 runs op de dyno! en dit alles voor nog minder dan dat de 200pk software bij Mtech kost!!:agent

    en geloof me, deze tuner heeft ook allang zijn strepen verdient!!

    #17694520

    ik ga er binnenkort ook heen eerst even wachten.
    Tot dat alle onderdelen gemonteerd zijn; LEH turbo, LEH Injectoren, FMIC, Benzinedrukregelaar.

    Ik heb al met hem gemailt, dat vind ik al een hele plus punt, mail respons!

    Maar ik zal jullie zeker mijn ervaringen vertellen.

    #17694521

    Vond ik ook, dat ze altijd keurige terug mailde, maakte niet uit hoe laat zelfs s avonds laat antwoord terug.

    Maar alle mails waren duidelijk!

    Eindelijk jongens die het ook inzien.

    Ben benieuwd naar je uitslag als je bij hun vandaan bent.

    Groeten.

    #17694522

    30 sepember heb ik een afspraak met hem
    voor me nieuwe software + dynorun :D

    #17694523

    zoals jullie gelezen hebben had ik me software aangepast bij tunnex
    beviel me niet en weer de orginele software laten plaatsen

    gisteren bij vdb geweest eerst ff op de bank eerste run 143.1pk -242nm:cry
    schok er echt van hij zat vol met fouten volgens hem
    na een run of 5 kwamen we tog op 205.2pk-353nm

    me auto liep veel te rijk afgesteld

    hij loop nu al een stuk beter hij verbruikt minder en is sneller :)

    maar hij kon er niet echt meer uithalen alles is orgineel behalve eindemper inlegfilter en dumpwalve

    hij gaf advies om me voorste cat eruit te halen en dan terug te komen

    maar gvd 143pk viel me echt ff tegen :swear
    zat zelf te denken 190pk standaart terug naar huis 240pk

    maar ja hij loopt al een stuk fijner als voor heen :thumbup

    goeie service je ken alles vragen had zelf niet veel verstand ervan dus gisteren weer wat dingen geleerd

    kom er zeker terug:wors

    #17694524

    143.1pk :o hoe kan dat toch !(een atmosferische 2.0 levert nog meer)

    205.2pk is ook niet echt spectaculair(zijn het pk’s aan de wielen??)
    maar het koppel is wel weer lekker hoog

    Heb je ook een vermogensdiagram ?

    Gelukkig is alles weer gecheckt en rijdt je nu niet meer met prutssoftware

    #17694525

    ja vraag mij het 143pk

    uitdraai heb ik hier wel liggen moet ik ff inscannen

    #17694526

    143? Voor een zafira a opc? Ergens gaat iets niet goed! Of met je auto of met die bank of hebben ze het over aan de krukas of aan de wielen. Begrijp er niets van. Te rijk?? En dan mis je 60 pk? Succes maar dit gaat niet goed.

    #17694527

    Nee dit is idd wel heel vreemd. 143 pk haal je zonder de turbo.
    Gekke verhalen allemaal. Volgens mij is er op die bank geen 1 auto goed als ik het zo lees.
    Hij was terug gezet naar orgineel, en dan 143 pk, heel raar!!!

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 154)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.