vauxhall vectra gsi/msd up to date

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling vauxhall vectra gsi/msd up to date

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

zat er over te twijfelen maar zet hem hier ook neer.de bedoeling was om de msd te slopen en de motor in mijn groene vectra te zetten. na een mooie zonnige dag en schone msd, ben ik verliefd geworden op de msd en besloten om deze toch een kans te geven. voor nu moet hij eerst technies 100% worden. de msd heeft erg veel last van achterstallig onderhoud

to do list

remmen rond om schijven plus blokken
    ruitensproeier (cheak)
    achteruitrijverlichting (cheak)
    lek spruitstuk achterste bank
    uitlaat op paar plekken lek
    verlichting binnenkant (cheak)
    nieuwe banden (misschien andere velgen)
    motor groot onderhoud
    inlaat schoon maken
    gasklephuis schoonmaken
    hier en daar een pakking.

en dan de buitenkant

alleen lotus en engelse handje heb ik er bij geplakt

ruitensproeier en achteruitrijschakelaar zijn afgelopen weekendt gedaan

sproeier fix zijn geen foto,s van. maar het filtertje zat verstopt. de schakelaar bij stellema, dit was live te volgen :jerry

op de brug bij stellema

Komt deze MSD uit Harderwijk toevallig?

Mooi dat je de MSD toch een kansje gunt!

Gr.
    Pastra

heeft idd bij tabe gestaan, maar daar heb ik hem niet weg

gisteren de laatste dingen gedaan aan de msd voor de apk die ik weet, van de week de msd na stellema brengen hopelijk wordt hij goed gekeurt [-o<

schijven vervangen voor origneel gm

hulp van koekie voor achter

dachten dat het spruitstuk lek was maar gelukkig was het egr buisje. en aangezien deze al afgedopt is hebben we hem ook op het spruitstuk afgedopt

en toen lieten we de msd zakken en knapte achter de veer

verder ben ik bezig geweest met het schoonmaken van het gasklephuis plus 2 andere kleppen die op de greengerman zaten. bedoeling is deze op de msd te zetten

gasklephuis ben ik nog mee bezig

Mooi project, ik kom zo af en toe koekeloeren wat de status van deze dikke ride is :thumb

Dank je

Na veel werk toch weer een jaar apk :D

Gefeliciteerd Teun! Weer een jaar kachelen!

van het weekend weer lekker bezig geweest met de msd. voor bumper schade bijgewerkt en nieuwe irmscher ondergril er in gezet, logo op de kofferklep zwart gemaakt

voorbumper plus irmscher gril

en dan genieten van het eindresultaat onder het genoet van een glaasje cola

de kofferklep

zaterdagavond naar wolvegas geweest voor een tubeware meeting samen met sjouke en maurice, driemaal zwart is….. mooie foto :P

en nog een foto omdat het kan, ons uitzicht voor huis

Pracht model man, zeker zonde om em uit elkaar te halen. Just enjoy it :thumb

Goed bezig Teun keep up the good work, and don’t forget to post want je weet we zijn dol op :kewlpics

Greetz Emiel king:

doe mijn best :D

weer even up to date maken hier

stickers van het achterraam af
    van

naar

bij stellema geweest voor het vervangen van de wielnaaf, wiellager was zo aan gort dat we besloten hebben om de naaf maar te vervangen. en die was echt aan gort aandrijfas los gedraait en het viel al uitelkaar :wtf

daarna maar uitgelijnt en stuurt nu heerlijk door de bochten wat een verschil

ook even naar de airco gekeken, wou niet koud worden. het vermoeden is dat de pomp nu stuk is jammer genoeg

vdankzij een tip van john(opelvectra) mijn elektriese stoel verstelling gemaakt

wat gedaan draadje door verbinden achter de dummieknop waar normaal je knopje zit voor stoel verwarming, en verek het werkt :mrgreen:

oranje tellernaalden er in gebouwd. met een hulplijntje naar peter(speaker)

voor

tussen

naaldjes uitzoeken (mijn voorraadje)

na

vandaag mijn ruitenwisserarmen weer fris gemaakt

Nice! Toevallig vandaag t zelfde gedaan, alleen met de Susuki Salto van mn vrouwtje :jerry

Blijf em toch mooi vinden…blij dat je deze Hatch heel houd. Sorry, ben een Hatch fan :angel

zo na een lange tijd even een updateje

de msd is nu verlaagd doormiddel van een schroefset en andere wielen er onder. verder niet echt veel bijzonder dingen gedaan dan rijden en onderhouden :D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.