van 1.6 naar 2.0 opel astra

Forumindex Forums Modellen Astra van 1.6 naar 2.0 opel astra

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo mijn naam is dennis.
    Ik heb een opel astra 1.6 uit 1998 en daar heb ik een 2.0 opel astra blok in gezet met 89000 km
    Ik heb daarbij ook de kabelboom overgezet.
    Ik moet hem alleen nog laten keuren bij de rdw maar ik weet niet of ze ermee accord gaan want ik ben van 75 pk naar 137 pk gegaan. Een 2.0 heeft namelijk voor en achter schijf remmen en nu heb ik de remmen van de 1.6 nog en dat is voor schijven en achter trommel.
    Heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan mij helpen zodat ik zeker weet of ik het goed kan laten keuren door de rdw? Alvast bedankt

Beste,

je had je vraag gesteld in het How-To deel van het forum, daar is dit deel niet voor bedoeld.
    Het How-To deel is betemt voor een uitleg over een bepaalde aanpassing aan je Opel, niet voor vragen.

Je bericht heb ik verplaatst naar het vragen forum Astra.

Als de ombouw netjes gedaan is, wordt het gewoon goedgekeurd. Auto moet gewoon z’n voorgeschreven remvertraging halen net als bij APK. Wat voor remmen eronder zitten maakt dan verder niet uit.

En anders zoekfunctie gebruiken, ik heb al meerdere malen over de remmen ombouw gesproken en uitgelegd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.