V6/Turbo verlagingsveren

Forumindex Forums Modellen Calibra V6/Turbo verlagingsveren

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216336

    Weet iemand waarom voor de V6 en de Turbo maximale verlaging maar -35 is wat je kunt kopen?

    Nu heb ik mij wijs laten maken dat de V6/Turbo origineel 2,5cm lager ligt als een C20NE/C20XE.

    Klopt dit?

    Nu heb ik toevallig achter veren erop gezet van vmaxx maar die veren waren voor een C20XE en waren -55.
    Ik dacht dat hier geen verschil in zit aangezien het de achterzijde van de auto betreft

    Meer als -55 lijkt me want de rondingen van de veer liggen helemaal op elkaar en ik heb totaal geen vering aan de achterzijde,iedere drempel is het gewoon boem totaal geen vering dus….

    alleen zie hier de foto hoeveel die gezakt is aan de achterzijde dit is dus -55 van een calibra c20xe

    #17595575

    Niemand misschien foto’s van een calibra V6/Turbo met -35 veren erop en 18 inch velgen met 215-35-18er banden?

    #17595576

    eyh cabriobully…

    Als je straks misschien van deze veren af wilt kun je mij dan een seintje geven.. Ik vind de veren wel dik staan.. hoever is die voor gezakt?

    #17595577

    origineel gepost door satiesz
    eyh cabriobully…

    Als je straks misschien van deze veren af wilt kun je mij dan een seintje geven.. Ik vind de veren wel dik staan.. hoever is die voor gezakt?

    Voor is kw schroefset haha
    Veren en schroefset zijn al verkocht,kan je de veren wel nieuw leveren!!

    Maar het rijd voor geen meter echt niet!!!!!
    Je sloopt je hele auto ermee

    #17595578

    Kan je aan een hele verlagingset komen van 4 veren?

    Stomme vraag maar wat sloop je dan??
    Comfort is nu nie zo van belang bij mij, dat komt later wel:D

    #17595579

    origineel gepost door satiesz
    Kan je aan een hele verlagingset komen van 4 veren?

    Stomme vraag maar wat sloop je dan??
    Comfort is nu nie zo van belang bij mij, dat komt later wel:D

    jipjip ben vmaxx dealer dus moet geen probleem zijn he!

    mail me maar

    #17595580

    bij alle of in ieder geval de meeste calibra`s die verlaagd zijn liggen de windingen van de veren op elkaar.
    mijne heeft het ook en heb de mijne 30mm verlaagd.

    grtz bjorn

    #17595581

    u2u richting jou, kon je email niet vinden.

    #17595582

    origineel gepost door dudie-c20ne
    bij alle of in ieder geval de meeste calibra`s die verlaagd zijn liggen de windingen van de veren op elkaar.
    mijne heeft het ook en heb de mijne 30mm verlaagd.

    grtz bjorn

    Maar heb je ook zo weinig comfort????

    Vorige calibra had ik vmaxx -35 nageperst tot -60 wel vmax schokbrekers reed heeeeeeeeerlijk.

    Nu een grote ellende vlieg heen en weer in mijn auto omdat het niet veert.

    #17595583

    niet meer, heb me schokdempers rondom vervangen end at scheelt al aanzienlijk vooral aan de achterkant.
    maar comfort is nog steeds een te groot woord:D:jerry

    #17595584

    origineel gepost door dudie-c20ne
    niet meer, heb me schokdempers rondom vervangen end at scheelt al aanzienlijk vooral aan de achterkant.
    maar comfort is nog steeds een te groot woord:D:jerry

    Ik heb nu ook een complete sportkit gekocht van vmaxx dus veren en dempers.
    Alleen zijn deze nog origineel -35 heeft niemand een foto hoe dat uitziet?

    ben nog aan twijfelen om ze na te persen namelijk…

    #17595585

    hoi die oude v6 van jou is wel meer dan 55mm verlaagd maar rijdt perfect mischien is dat een optie

    #17595586

    origineel gepost door jack-ass
    hoi die oude v6 van jou is wel meer dan 55mm verlaagd maar rijdt perfect mischien is dat een optie

    Die is -35 en veren nageperst naar -60,maar die ligt achter nooit zo laag als deze ligt met de -55 16v veren.

    Morgen hal;en we alles eraf zet het er wel eens op kijken hoe die gaat zaken met de veren.

    #17595587

    ik heb wel een foto van me ouwe V6 met turbo verlagings veren op 17 inch..




    Dit was met rondom verlagings veren van een Turbo

    #17595588

    Mijn calibra op een KW-schroefset (var 1) volgens de fabriek -70mm voor en -45mm achter… bij nameten is de auto voor 75 mm gezakt en achter 60mm.

    op 18″ met 215/35/18 king:

    #17595589

    Staat die calibra zeker vet stoer!!!:thumbup Mooie Macoe!

    #17595590

    ligt indd mooi macoe!

    Ik bouw het er wel eens op,vmax zegt dat die 40 zakt,dus wacht het af rij er paar maanden mee kan ze dan altijd nog napersen

    #17595591

    een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soep

    #17595592

    origineel gepost door Robke1974
    een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soep

    Het is gelukkig ook geen turbo:P

    #17595593

    origineel gepost door Robke1974
    een turbo verlaagd, twijfel ik aan,en zou ik niet doen anders correctiebussen steken anders rij je de 4×4 in de soep

    thnx voor de leuke reacties:thumbup

    enne,
    ik rijd ook met bussen van hurlimann aan de achterzijde;) inmiddels al zo’n 4 jaarking:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.