v6 met throttlebodys

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 165)
  • Auteur

@Haasje17 wrote:

Er is zelfs een complete kit voor. EN die is niet hoger dan orgineel, wa tik dan wel zou doen is soort behuizing maken om de achterste zodat ze frissere lucht aanzuigen.

Heb je een link ervan?

Dat is een aardig prijzig setje, maar wel compleet wat ik zo zie ofniet?

compleet en draaid op standaard motor management.

Dat is idd een heftige prijs :shock:

Stevige prijs, op de manier hoe ik het ga proberen kom je iets goedkoper uit maar kan altijd iets tegenzitten.

http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/vauxhall-ecotec-x20xev/fuel-injection” onclick=”window.open(this.href);return false;

Misschien heb je daar wat aan
    want was zelf ook aan het zoeken voor tbs voor mijn x20xev
    kwam regelmatig op dit uit…

Losse bodies “weber-style” gaat niet werken op een v6 Of je moet ze overdwars plaatsen dat bank 1 en 2 op 1 body komen. Maar dan ga je al door je motorkap heen :afro
    Je zult zelf wat moeten maken van gaskleppen van een motorfiets.

Of enkele gaskleppen pakken, bestaan ook. Maar dan wordt het ook weer zo duur.

Deze klinkt zo geil king:

http://www.youtube.com/watch?v=WAPXjtv_o_8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik zit aan hayabusa gaskleppen te denken die kun je splitsen van elkaar en die zijn niet zo duur

je komt wel in de knoei met je gasklepjes. Normaal haken die inelkaar en kun je ze goed synchroom stellen.
    Als je ze uitelkaar trekt moet je de verbindingen gaan pasmaken. Dan verlopen ze te snel. Blijf je aan het stellen om ze synchroom te houden.
    Mooist is als je met kogelkopjes gaat werken. uniballs, dat soort dingen. Dat verloopt tenminste niet.

Op mn 6 in lijn ga ik het ook zo doen. ipv het std spul wat er normaal voor verkrijgbaar is.

Oke dat is een goede tip :thumb

Ik zag ook een set bmw k100 bodies te koop staan die zijn de helft goedkoper dan van een hayabusa alleen ben bang dat de diameter weer te klein word.
    Die zijn 35mm ipv 46mm

Hoe groot zijn de inlaatkleppen van een v6? Daar moet je zon beetje zon beetje van uit gaan. Hoe groot zijn die van die kant en klaar set?

Het spruitstuk heb ik inmiddels al thuis staan alleen helemaal ingedeukt dankzij dhl….dus daar moet ik een nieuwe voor zoeken…
    De openingen zijn maar 35mm dus dat komt mooi uit met de gaskleppen van een bmw k100.

Daar heb ik inmiddels ook al de eerste 4 van besteld en die komen mijn kant op.

Kun je het spruitstuk niet uitdeuken of die stukken opnieuw lassen? De flenzen heb je al dat is het belangrijkst

Klopt gooi het nog niet weg, maar het heeft me ook maar 25 euro gekost.
    Het zijn 2 poorten die beschadigd zijn dus miss komt dat nog goed.

is 35 mm niet wat klein…..

Nee hoor 6x 32mm dan is dat vele male groter als origineel.

Klopt wat haasje zegt, en bovendien heeft het ook niet veel nut om groter te gaan als de inlaat maar 35 is king:
    Ik verwacht ze einde van komende week en dan kan ik gaan knutselen

dat kan je allemaal wel vergroten met wat werk :P

Ben zeer benieuwd

Ik ook, het is een sprong in het diepe voor me . maar tot nu toe vallen de kosten erg mee.
    Alleen de ecu is duur dus daar wacht ik nog even mee.

Welke ga je straks gebruiken dan?

Ik wou voor mijn 6 cilinder eerst een kdfi nemen, maar daar zijn teveel problemen mee.
    Dus wil ik wat anders….En het liefst bij iemand uit de buurt ivm aansluiten/afstellen.

Ik lever mijn motor straks op een proefstand aan, en dan mag een ander het aan gaan sluiten. Ben bang dat ik het verkeerd doe:P

Ben er zelf ook nog niet helemaal uit welke ik neem maar zat aan kms mp25 te denken en dan bij kronenburg op de bank enzo..

Net eens even gekeken betreft te ruimte die ik heb en de combinatie van gasklep, luchtfilter, velolicity stack mag niet meer van 15 cm worden..
    Dat word dus krap maar heb er wel vertrouwen in :D

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 165)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.