v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken

Forumindex Forums Modellen Kadett v6 in mijn c kadett hij loopt uuhh vliegt en op kenteken

22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
  • Auteur

hey pipo heb je ook wat foto,s van de zijkant.

moet zegen ziet er vet uit en vooral het neusje :D heeft wel wat

en wat voor lip heb je er onder

Idd die zwarte motorkap staat er wel bruut op :thumbup

weer een zeer dik project PIPO!!!! en donders die oranje C kadett die jij weer even nieuw leven in blaast echt mooi om te zien. Zo blijft die C weer lekker op de weg! :wors

Groeten Laurent.

Fantastisch werk!:wors

Geil ding zo

[rquote=1843195&tid=131619&author=16v kadett c]hey pipo heb je ook wat foto,s van de zijkant.

moet zegen ziet er vet uit en vooral het neusje :D heeft wel wat

en wat voor lip heb je er onder [/rquote]

weet zo nie het merk .zijkan is gewoon standaart alleen op de andere foto was hij nog gevlekt

van het weekeind effe foto gemaakt buiten dan zie je de kleur beter:wub

Heb hem zien staan vanmiddag.
    Ergens ver weggedoken achter wat bedrijfsauto’s :p

[rquote=1851614&tid=131619&author=HardcoreHell]Heb hem zien staan vanmiddag.
    Ergens ver weggedoken achter wat bedrijfsauto’s :p[/rquote]

ja kleurtje valt wel op tussen die witte wagens:angel

al effe niks meer gepost weinig tijd gehad maar ben gister met de dett naar de rdw in venlo geweest en ja hoor weer eentje met een 6je op het kenteken :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry .

al met al viel het mee al waren enkele dingetjes weer verandert bij de rdw iig veldhoven en venlo waren niet het zelfde.
    maar geen op of aanmerkingen en meteen goed en ook meteen voor apk goed :thumbup
    hoop alleen dat ik deze week mijn papieren nog binnen heb of iig dat het op de site is aangepast dan kan ik er mooi mee naar sevenum :angel

zit er super uit :thumb

Maar de rdw in veldhoven is toch alleen voor import van auto’s en toch nie om een ander blok op papier te zetten?

@Raluph wrote:

zit er super uit :thumb

Maar de rdw in veldhoven is toch alleen voor import van auto’s en toch nie om een ander blok op papier te zetten?

jawel kun je in veldhoven ook heb ik iets meer als een jaar geleden ook gedaan met de city met c30ne

gefelicteerd pipo :D :D enne dikke bak man :thumb
    ik ben gisteren in zwolle geweest en ook goed gekeurd.
    ik hoop het voor dat je deze week je papieren hebt :D ik hoop het voor me zelf ook ;)

hejju mooi daan jong.
    ziet er weer mooi uit.

groeten.

Super man! king:

Wat een vreselijk vette bak ook zeg! :wub

Geinig kenteken ook, gezien het feit dat BP nog de enige pomp is die 98 verkoopt…

@Vinci wrote:

Super man! king:

Wat een vreselijk vette bak ook zeg! :wub

Geinig kenteken ook, gezien het feit dat BP nog de enige pomp is die 98 verkoopt…

wel hahah daar had ik nog niet aan gedacht :hmmz

gefeliciteerd hans! weer een 6er

jep nu alleen nog wachten op papieren :sleeping

was mooi weer effe fototjes gemaakt
    moet alleen de binnekant nog wa afwerken

Mooie auto geworden, alleen het tankklepje mist nog :D :D ,

Wordt de auto ook bij de rdw goedgekeurd met een groep a
    uitlaat en een open luchtfilter of moet het voor het geluid allemaal
    standaard zijn.

Interessante vraag!

Ik sta ook op het punt naar de RDW te gaan, maar hoe de crap moet je dat regelen?? :wtf

Alle RDW stations zijn dusdanig ver bij mij vandaan dat ik er niet effe op de gok naar toe ga rijden en telefonisch bereikbaar zijn ze ook al niet?? :???: Zit er ook niet echt op te wachten dat ik door gezeik over mijn groep A uitlaat weer terug naar huis kan en nog een keer terug moet…. :thumbdown

Mooie foto’s trouwens! :wors

klepje moeten nog scharniertjes op

en mijn station heeft een groep N er onder
    en mijn city is gewoon met groep A rdw gekeurt. wel effe ander einddempertje er vor ge
    fikst voor tijdelijk. :angel

verder moest ik een papiertje hebben waar op stond waar ik de motor van had gekocht met handtekening[mag iedereen zijn behalve je zelf]
    en liefst hebben ze zo veel mogelijk info over de auto waar de motor uit komt.
    en dan moet c0 goed zijn hij moet niet te veel herrie maken en remvertraging moet goed zijn.
    en bij mij hebben ze de spoorbreedte gemeten maar hadden ze bij de city niet gedaan

Okey is nog wel te doen dus, maar met een complete groep a en openluchtfilter
    gaat het niet lukken zeg maar. Die van mij laat zich wel horen als je rustig rijdt is
    er niks aan de hand, nou ja we zullen wel zien.

Jah die scharniertjes volgens mij heeft iedereen het zelfde probleem ermee haha.

22 berichten aan het bekijken - 51 tot 72 (van in totaal 72)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.