V-power

Forumindex Forums Techniek Ecotec V-power

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 65 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 164)
  • Auteur
    Berichten
  • #17327356

    Origineel gepost door Hans-V6
    Ben nu inderdaad aan mijn 5de tankbeurt v-power,gaat snel bij een 3.2 :( maar ben zeer tevreden,loopt echt als een speer en niets op aan te merken kortom ik blijf v-power tanken!!

    vr gr hans v-6 :thumbup

    Rijdt het ook nog zuiniger of maakt je dat geen drol uit? :P

    #17327357

    Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbup

    Hij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
    Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!

    Groetjes,

    Niels

    #17327358

    Origineel gepost door Famous

    Origineel gepost door Hans-V6
    Ben nu inderdaad aan mijn 5de tankbeurt v-power,gaat snel bij een 3.2 :( maar ben zeer tevreden,loopt echt als een speer en niets op aan te merken kortom ik blijf v-power tanken!!

    vr gr hans v-6 :thumbup

    Rijdt het ook nog zuiniger of maakt je dat geen drol uit? :P

    Maakt wel uit natuurlijk maar heb er eerlijk gezegd nog niet op gelet,als ie lekker loopt ben ik super tevreden!!
    Als ie wat zuiniger is dan is dat mooi meegenomen :P

    Vr gr hans v-6

    #17327359

    Origineel gepost door nielss
    Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbup

    Hij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
    Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!

    Groetjes,

    Niels

    Dat lekker lopen gaat bij mij ook voor alles,Niels.
    vr gr hans v-6

    #17327360

    Hahaha, ja daar is jullie portemonee dan ook vast na ;) anders rij je geen v6 ;)

    Ik vind de brandstof prijzen nogal schikbarend hoog!

    #17327361

    betaal hier bij de shell op het moment 1,46 per liter voor V power.

    Je portemonee hoeft er niet persé naar te zijn om een V6 te rijden, ik ben ook student ;) Gewoon lang sparen en wanneer je geen 2 linker handen hebt scheelt het ook al wel ;)

    Goodgoan,

    Lars

    #17327362

    :)

    Tja, ik ben geen student maar wil (heb bijna) een eigen huis ;) En ik rij veel, dus een v6 is niet slim :) al rijd het wel geweldig!

    Ik betaal 1,39 voor euro 95. Met jouw tankinhoud scheelt dat toch aardig wat euro’s uiteindelijk :D

    #17327363

    Zou een dikke 5 euro schelen ja,

    Maar zoals Nielss ookal eerder hier heeft gezegd: het is beter voor de auto. Deze mening deel ik met hem, en dan doet die 5 á 6 euro het hem ook niet ;)

    Wanneer je een eigen huis wilt is het inderdaad niet echt handig om een benzine slurpende V6 te kopen. Succes trouwens met je huis ;)

    Goodgoan,

    Lars

    #17327364

    :) Thnx haha

    Maar ja, die 5 a 6 euro’s lopen gauw uit hoor… Uiteindelijk scheelt het wel een boel centen denk ik. Maarrrrrrr ik ga niet ontkennen dat het tof is zo’n v6 :D En zoals bij je stemming staat, op je 19de een lekkere omega onder je gat :D Dat is niet verkeerd :D :D

    #17327365

    kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)

    als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..

    #17327366

    Origineel gepost door nielss
    Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbup

    Hij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
    Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!

    Groetjes,

    Niels

    Daarom doe ik het ook in mijn Tigra.. Maar dan wel BP Ultimate 98..

    #17327367

    Origineel gepost door kadett-supreme
    kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)

    als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..

    Kijk eens aan, ook Freebees spaarder:)

    Ik zit al boven de 30 pleuro’s:P

    #17327368

    Origineel gepost door kadett-supreme
    kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)

    als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..

    Er zit kwalitatief volgens mij weinig verschil tussen deze 2, het verschil tussen 95 en 98 is echter wel groot in het voordeel van de 98(superplus, Vpower, BP ultimate etc)

    #17327369

    Tijdens onze rit naar italie ben ik een aantal tankstations tegen gekomen in duitsland en zwitserland die octaan 100 aan de pomp verkopen.
    Dit moet helemaal goed zijn? heb ik gehoord tenminste.
    Ik heb het maar niet getankt om e.v.t. motorstoringen te voorkomen want ik moest nog zo ver rijden hehe.

    #17327370

    95,98,99 of 100 kan allemaal geen kwaad.
    sinds de c20xe word het octaangehalte in je tank gemeten en past
    de motor er op zich aan.;)

    #17327371

    Er zit kwalitatief volgens mij weinig verschil tussen deze 2, het verschil tussen 95 en 98 is echter wel groot in het voordeel van de 98(superplus, Vpower, BP ultimate etc) [/quote]

    V-power heeft een octaangehalte van 97 (raar getal) terwijl er op de pompen 95 staat aangegeven.

    #17327372

    Vpower in Nederland =95 octaan zie http://www.shell.nl!!!
    Menige Subaru Impreza is er door gesloopt.
    Niet mijn peut!
    Bp Ultimate of Total 98.

    #17327373

    V Power is idd 95 octaan, alleen is er iets aan tegevoegd wat dezelfde kwaliteit geeft als 98.

    #17327374

    Hier op 4 Shell stations in Arnhem staat er een nota op de pompen geplakt dat V-power een octaangehalte heeft van 97.

    Als dit inderdaad niet waar is had ik al lang bij de BP getankt. Oplichters dus bij Shell!!!:fy1

    Vraag me dan alleen af of de V-power in Duitsland octaan 100 heeft.:hmmz

    #17327375

    de wagen van mijn vriendin laat echt veel rook acher als ze vertrekt met een koude motor, kan dit verholpen worden met een bakje V power?het is een 1.2 16V
    persoonlijk tank ik altijd V power maar heb et gevoel dat ik minder km’s doe dan als ik 95 tank

    #17327376

    Ik rijdt nu een maand of 3 op V-power. En heb 15.000 km afgelegd. Mij valt op dat de auto stiller is, een stuk zuiniger, en feller. De meerprijs van een liter rijdt ik er dan ook uit.

    Als je flink gast gaat het verbruik wel giga omhoog!!!

    #17327377

    tank zelf al bijna 2 jaar nonstop BP ultimate (of v-power als het echt niet kan :P).

    Heb er zelf heel veel plezier van. Autootje rijdt super zuinig en net zoals Schuurmanneke zet….. flink gassenis verbruik wel omhoog…. maar dat heb je met iedere auto, dus diesel geen uitzonderingking:

    #17327378

    volgens mij is het eender.kreed zaterdag avond over de industrie voorbij een dupo van shell, en een vrachtwagen van esso was zich daar aan het bevoorraden dus dat zal waarschijnlijk wel in de tankstations van esso graken, daarom denk ik dat het geen rol speelt. (ook al tank ik zelf V-power:P)

    #17327379

    de V-power in duitsland heeft een octaan van 100!!

    dat is nog eens echte benzine

    #17327380

    Origineel gepost door Maytrope
    heb je een 2 liter turbo daartegen kan de winst tot 25 pk zijn met V-power.,

    uh jah……dream on:sleeping

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 164)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.