Url verkorten??

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Url verkorten??

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Ik zit al een tijd hier op het forum, maar heb toch een vraag.

– Als ik een link plaats, komt daar de volledige url te staan. Bij enkele mede-forummers zie ik echter dat het wel mogelijk is om de url in te korten of zelfs te veranderen in een woord, bijvoorbeeld ‘klik hier’. Hoe moet dat?

Daarnaast zie ik de laatste tijd dat veel ‘nieuwkomers’ zich niet voorstellen, direct vragen gaan stellen en verder nergens posten of het hele forum afkraken zodra er niet snel gereageerd wordt. Bij veel forums is het verplicht je voor te stellen, je kan daar niets posten voordat je iets gepost hebt in het voorsteltopic. Is dat misschien een idee voor hier?

zo zet je hem in de post

tekst

en zo ziet er dat dan uit

tekst

ff proberen dan:

=www.ri-sl.blogspot.com]tekst

Dat lukt dus niet helemaal. Ik dacht gezien te hebben dat je na een =teken moest zetten, na de url een ] en dan [url] als afsluiting.

Wat moet er anders?

[url=http://www.

Afsluiten met

]tekst[/url]

Kijk en vergelijk

Nog eens proberen:

probeersel

@RISL wrote:

Nog eens proberen:

probeersel[url]

Deze staat verkeerd moet zijn /

probeersel

Bedankt!, ik zag steeds maar niet wat ik nou fout deed.

de mijne worden automatisch door het forum ”verkleind”

:thumbup

@RISL wrote:

Daarnaast zie ik de laatste tijd dat veel ‘nieuwkomers’ zich niet voorstellen, direct vragen gaan stellen en verder nergens posten of het hele forum afkraken zodra er niet snel gereageerd wordt. Bij veel forums is het verplicht je voor te stellen, je kan daar niets posten voordat je iets gepost hebt in het voorsteltopic. Is dat misschien een idee voor hier?

Helemaal met je eens !!!
    Toen ik hier kwam heb ik mij ook netjes voorgesteld omdat dit een (heel) serieus forum is !!!

viewthread.php?tid=130160

Groet, Rik ;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.