Uitvallen A Manta SR

Forumindex Forums Modellen Manta Uitvallen A Manta SR

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 85)
  • Auteur

Blijft hij wel lopen als je de slang aan de zuigkant van de benzinepomp dichtknijpt met een griptang?

De persleiding mag trouwens ook hoor.

Als hij dan wel blijft lopen, werkt je vlotter in de carburateur niet goed.

hij doet nu maar 2 slagen dus ik denk dat hij dan helemaal niet loopt de benzine leiding bedoel je?

heb je veel lopen starten met benzine.
    zo ja heb je kans dat je carter nu vol ligt met benzine.

dat had ik een keer toen ik mijn injectie er op gebouwd had.

en idd hij bedoelt de benzineslang van af de pomp nar carb.

carter vol benzine?

Dus wat is de oplossing?

weet niet zeker of dat het is.
    dus ff peilen dan weet je het.
    mogt je het niet vertrouwen ff carter leeg laten lopen nieuwe olie er in.
    maar weet niet zeker of dat het is.

dat is weer mooi klote zet de webers er eerst eens op kijk dan of ie wel goed loopt of je carbarateur en spruitstukken van je blauwe je moet eens rijden met het ding :thumbup

origineel gepost door Kermitkiller
    dat is weer mooi klote zet de webers er eerst eens op kijk dan of ie wel goed loopt of je carbarateur en spruitstukken van je blauwe je moet eens rijden met het ding :thumbup

Dat was ik eerst van plan maar de uitlaat past niet op het uitlaatspruitstuk van de weber ik word er echt gek van ik kan toch onmogelijk 3 kapotte carbs hebben zie ik iets over het hoofd?

niemand?

Word zondag geen Noord Holland rit ben ik bang

HIJ WERKT:o!!!!!!!!!!!

Alleen hij springt nog niet naar stationair moet er nog een draadje op de choke? want daar zit nog een connector waar nu niks op zit

als het een varajet is wel
    dan moet er een geschakelde + op komen
    dus pas stroom er op als je de auto op contact zet
    anders blijft ie op de choke lopen

origineel gepost door opelgteetje
    als het een varajet is wel
    dan moet er een geschakelde + op komen
    dus pas stroom er op als je de auto op contact zet
    anders blijft ie op de choke lopen

en waar haal ik de geschakelde + vandaan? want we hadden hem al even rechtstreeks op de accu gezet en toen gebeurde er niks

hee siebe ga mij morgen eens bellen heb ik een opliossing voor je als ie nog niet klaar is

greetz:afro

origineel gepost door Kermitkiller
    hee siebe ga mij morgen eens bellen heb ik een opliossing voor je als ie nog niet klaar is

greetz:afro

Zal ik doen popke ik zal en moet zondag mee :thumbup dankje

Als je vanaf de accu even de plus pakt zal je niet binnen 3 seconden verschil merken.

De stroom moet door een Bi-metaal lopen welke ervoor zorgt dat je choke-klep heel langzaam open gaat.

Door steeds het gas te bedienen, zal je ervoor zorgen dat de nul-stand van de gasklep steeds een tandje verspringt, waardoor het stationair toerental daalt.

Als de motor koud is, moet je voordat je hem start, het gaspedaal helemaal intrappen om hem op verhoogd stationair toerental te krijgen.
    Nu weer loslaten en starten.

Tevens zorg je ervoor dat er nu d.m.v. de acceleratiepomp even wat benzine in het spruitstuk terecht komt. Dit vergemakkelijkt het starten.

origineel gepost door postbusmanta
    Als je vanaf de accu even de plus pakt zal je niet binnen 3 seconden verschil merken.

De stroom moet door een Bi-metaal lopen welke ervoor zorgt dat je choke-klep heel langzaam open gaat.

Door steeds het gas te bedienen, zal je ervoor zorgen dat de nul-stand van de gasklep steeds een tandje verspringt, waardoor het stationair toerental daalt.

Als de motor koud is, moet je voordat je hem start, het gaspedaal helemaal intrappen om hem op verhoogd stationair toerental te krijgen.
    Nu weer loslaten en starten.

Tevens zorg je ervoor dat er nu d.m.v. de acceleratiepomp even wat benzine in het spruitstuk terecht komt. Dit vergemakkelijkt het starten.

Hier kan ik wat mee:thumbup:thumbup

hij wil maar 1 tandje opschuiven als ik hem rechtstreeks op de plus zet…

motor ook warm laten lopen lijkt mij.. bimetaal gaat door de warmte van motor (als ik het goed begrijp/uitleg) nog meer werken, zodat de chokeklep open komt te staan. Het bimetaal word ook in een tijdseenheid warm, welke dit is weet ik niet.

Het is nu allemaal opgelost alles werkt weer naar behoren iedereen bedankt voor de tips etc. mag nu een slotje op en tot zondag (NH rit)

toppie

ok super kun je eindelijk genieten van je manta ;)

ben je nog zonder problemen weer thuis gekomen van de rit.
    de manta heeft het wel goed gedaan vandaag.
    knap dat je de rit toch nog gedaan hebt. :wors:wors

hij liep echt super nadat postbusmanta er naar had gekeken viel alleen 1 keer uit bij zurich na de hele tijd 100km/U rijden maar dat mag 1 keer gebeuren jullie geen problemen gehad?

ik ben hobbelend naar huis gereden, velg krom.. hoe dit gebeurt kan zijn? Joost mag het weten…

:o dustoch je velg krom ,dat je dat niet gemerkt hebt met de rit heel vreemd

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 85)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.