uitlaten vectra gts l+r

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum uitlaten vectra gts l+r

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Hoi allemaal,
    Even voorstellen,mijn naam is Jos van der Meer en woon in Noordwijkerhout.
    Ik rij al een paar jaar met volle tevredenheid in een Signum 20t.
    Ik heb een tijdje geleden 2 uitlaten met chromen sierstukken aangeschaft komende van een Vectra gts.
    Ik dacht dus dat ze wel zouden passen,niet dus,zodoende wil ik ze weer op marktplaats te koop aanbieden maar ik weet niet of deze nog bij een bepaald motortype horen.
    De serienummers zijn:links 13102009
    rechts 13102020
    Nu is mijn vraag natuurlijk maakt het nog iets uit voor een 2.2,3.2 of de 3.0cdti?
    Ik hoor het graag.
    Mvg
    Jos

Deze dempers, zelfde serienummers, heb ik zelfs onder mijn Vectra C 1,8 Sedan benzine zitten.
    Nu heb ik wel een bijhorende middendemper gekocht.
    Ze zijn zeer gewild, dus je raakt ze wel kwijt.
    Ik weet niet of het op dieselmodellen kan/past.

Heb je ook een foto, ik ben oom rond aan het kijken om ze links en rechts te plaatsen.
    Ik moet alleen een andere bumper of inzetstuk erbij zoeken

Ik heb de uitlaatdempers op marktplaats gezet met fotos uiteraard,hoop dat je er wat aan hebt iig bedankt voor de reacties.
    Gr jos

Zien er nog netjes uit.

Wel ben je nog het y stuk nodig om het te monteren. Deze is erg moeilijk los te vinden. Nieuw zijn ze ontzettend duur.

Iemand die er handig mee is kan er wel wat mee :thumbup

Als je echt vrienden wilt maken plaats je ze hier op het forum, vind je zo een liefhebber! :thumb

Hier de link naar MP; rennen guys!!! :jerry

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m628595056-uitlaten-opel-vectra-gts-l-r.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

HaHa,ja dat snap ik maar ik liep te klooien om de fotos op dit forum te zetten vandaar maar effe op de andere manier,ben ook niet echt handig met computers :angel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.