Uitlaat

Forumindex Forums Modellen Manta Uitlaat

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Auteur

Hartstikke bedankt voor de reacties!

@ Ghanz: Is het dan niet zo dat die platte demper er ook voor zorgt dat die ´knallen´ niet of minder hoorbaar zijn wanneer je het gas loslaat?

origineel gepost door Manta_Matthijs

@ Ghanz: Is het dan niet zo dat die platte demper er ook voor zorgt dat die ´knallen´ niet of minder hoorbaar zijn wanneer je het gas loslaat?

Mijn complete Groep N systeem roffelt en knal wel lekker bij gas los. Ik vind het een prachtig systeem maar als je echt 100% origineel wilt, denk ik dat het net té is.

Misschien wel ja. Toen je hiervoor die orginele uitlaat had, hoorde je toen dezelfde knallen of niet?

Nee. (we hebben het over een standaard 2.0s)

Na vervangen uitlaat: dieper geluid bij acceleren en geplof bij gas los. Daarvoor klonk ‘ie ook wel goed maar ik vind het nu wel beter.

origineel gepost door Manta_Matthijs

zou heel goed kunnen, al knalde mijn manta destijds wel, met zon pijp eronder.

Heb ook nog een vraag :
    heb er nu nog een standaard blok in hangen 1.9 maar wil straks iets anders 2.4 of 16v
    kun je dan ook nog goed uit de weg met een groep N systeem ??
    of is de diameter/doorlaat dan te klein??

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.