UHP4 BlueTooth module aanwezig…?

Forumindex Forums Modellen Astra UHP4 BlueTooth module aanwezig…?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Auteur

Wie weet toevallig dat als er een originele telefoon houder/oplader tussen de stoelen op de middenconsole zit van een Astra H of er dan ook automatisch de UHP4 BlueTooth module aanwezig zou moeten zijn, of staat dit los van elkaar??? En welke telefoons zijn geschikt voor zo’n houder/oplader?

Er zat een CD30 of MP3 versie in maar volgens mij ’n gewoon simpel geel schermpje in (niet goed na gekeken).

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr,

Steven

Hoi Steven,

Hoe oud is die astra?
    Vanaf bj 2006 is de carkit ook verkocht met bluetooth.
    Als er een houder tussen de stoelen zit dan zit er of een uhp-2 in of een uhp-4 in, deze laatste is dus met bluetooth.
    De carkit werkt met een gid (grafisch info display) of een cid (coler info display).

Succes!

En wat houdt de UHP2 dan eigenlijk in ?
    En kan ik überhaupt zo’n set loskoppelen terwijl de module niet afgemeld is of kan het naderhand met het chassisnr.?

Greetzzz!!!

Hoi Steven,

UHP-2 is dus de voorloper van de UHP-4.
    Als je nu een UHP-2 zou hebben, dit is de zelfde carkit alleen zonder BlueTooth dan kun je vrij gemakkelijk een UHP-4 inbouwen.
    Je moet alleen wel de oude even laten vrijgeven en de nieuwe weer aanmelden, de nieuwe moet ook vrijgegeven zijn voordat je hem gaat inbouwen anders kun je hem niet opnieuw aanmelden in jou auto.
    Naderhand met het chassisnr gaat dus niet.

Veel succes ermee!

Ps ik heb hem zelf ook echt een fijne carkit.

Tja tis een deels afgebrande GTC (interieur in rook opgegaan) alleen zag dat alle bedrading onder de plastice delen nog intact waren dus vandaar m’n vraag.

Maar is zoiets nou helemaal niet vrij te geven? b.v. ze zeggen ook dat je de tellerstand niet kan veranderen maar er zijn genoeg bedrijven die dit toch wel kunnen is het dan niet zo dat dit ook kan met modules?

Weet je toevallig ook welke telefoon merken/uitvoeringen er op de originele carkit passen? :vertag

Alvast bedankt voor je hulp! :wors

Gr,

Steven

Hoi Steven.

Als het de uhp-4 is dan kunnen eigenlijk alle merken wel.
    Bij de uhp-2 heb je een bijpassende houder nodig.
    Maar dit is al een vrij oud systeem ik zou niet durven zeggen of er nu nog houders worden gemaakt voor de laatste type telefoons.
    Je zou eens aan simaan ook actief op dit forum kunnen vragen of hij een oplossing weet voor het vrijgeven van een uhp.

Succes.

Cd70 dan, zit daar die functie op?

neen uhp4 is een losse module die je achteraf wel in kan bouwen, hiervoor heb je een uhp4 module nodig en uhp4 mic en kabelboom en uhp4 houder, ze staan op ebay rond de 200 euro te koop.

Oké, want ik heb wel zon telefoonhouder aan mn dashboard hangen etc…..

Dat is aftermarket niet origineel.

Kheb geen idee of het aftermarket is. Zal vanavond wel ff foto plaatsen

Opel had enkel uhp2 dat zat achter op de tunnelbak jij praat over aan het dashboard dat heeft opel zo niet geleverd dus is het aftermarkert.

Oké, dat habe ich nicht gewusst. Maar hoe krijg je dat telefoon gebeuren aan de praat dan op cd70?

Kijk 3 post terug daar zeg ik precies wat je nodig hebt, als je dat hebt moet je het tech2 laten activeren en klaar.

Oke oke,

anyway, deze houder heb ik erin zitten.

Maar ga dit weekend toch ff naar de dealer in Duitsland. Misschien hebben ze dan ook gelijk een passend iets voor een HTC Desire HD

Dat is aftermarket, mogelijk kan je ergens op het appraat een naam vinden en kijken of ie compatibele is met je foon, enkel vind ik het maf dat je geen schermpje hebt? loopt deze via de CID?

Dit is UHP 4
    http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=117085

Die Simaan kan je met alles helpen heeft al meer leden (goed) geholpen
    gr Jan

@rdh wrote:

Dat is aftermarket, mogelijk kan je ergens op het appraat een naam vinden en kijken of ie compatibele is met je foon, enkel vind ik het maf dat je geen schermpje hebt? loopt deze via de CID?

Schermpie zit verder naar boven, staat net niet op de foto…
    Ik zal morgen bluetooth is activeren op mn telefoon, kijken of die wat pakt

in het how-to topic heb ik ook een handleiding geplaatst.

Ik ga kijken :thumb

Dit is wat je nodig hebt frank http://cgi.ebay.de/OPEL-OPC-ASTRA-H-ZAFIRA-B-VECTRA-C-UHP4-BLUETOOTH-MIKRO-/180684575527?pt=Freisprechanlagen&hash=item2a11a3d327″ onclick=”window.open(this.href);return false; en http://cgi.ebay.de/UHP4-Mikro-Kabelsatz-Anleitung-Opel-/270777129026?pt=Freisprechanlagen&hash=item3f0b931842″ onclick=”window.open(this.href);return false; en de beugel voor onder je stuur dat is GM 13188850 dan het geheel tech2 laten programmeren en klaar.

Volgensmij zit die hele voorbereiding er al in als ik dat zo bekijk die onderdelen. Zaterdag toch ff langs de dealer. Kunnen ze er gelijk ff naar kijken.

Kan je op je scherm zien of ie zegt geen telefoon.

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog niks met de telefoon geprobeerd. Bluetooth zoekt dan gewoon mn telefoon toch? Je móet dan toch ook iets instellen in je boardcomputer?

Zie simaan ze post daar zie je een wat je moet zien in je display viewtopic.php?f=6&t=117085

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.