Twin audio

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Twin audio

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

ik heb even een vraagje? ik wil voor de zomer vakantie een twin audio in mijn vecrta zetten, ben nu bezig om de benodigdheden te verzamelen via ebay. Maar is dit plug and play of moet ik hiervoor nog het een en ander programmeren.

Ja, volgens mij wel even aanmelden met de tech2
    Speaker kan je er wel meer over vertellen.

Safe driving Jurgen.

Als je de juiste ‘plug’ kan vinden , dan is het redelijk ‘plug&play’ ( en idd even aanmelden met tech2 )
    Maar de 9-polige stekker is niet of nauwelijks te vinden , dus moet je daar even creatief mee wezen.

Ik heb hem werkend in mijn vec gehad, maar hij is er alweer uit , omdat mijn zoontje liever filmpjes kijkt , dan radio luisterd !

Staat er een op ebay uit een vectra c1 sw. Laat het nu zo zijn dat ik die heb. Nu nog even wachten of ik ook het hoogste geboden heb. En peter die van mij kijken liever ook filmpjes maar wil het gewoon hebben, herkenbaar?

zeker!

hoi ik hep nog een dubble din te koop pioneer met alles er op en aan alles van pioneer + versterker woofer telefoon dvd schermen alle kabels plug en play kom uit een vec c achteruit camera ipod gr baboe

Heeft geen twin audio lijkt me !?

Dan heeft ie wel 2 radio’s!!! Da’s toch ook twin audio??? :D

Greetz Roel met een I.

@ badoe bedankt maar dit alles heb ik al op de achteruitrij cam na dan. Maar wil een twin audio inbouwen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.