Turboslang via ebay betrouwbaar?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Turboslang via ebay betrouwbaar?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Beste heren,

Ik heb een Vectra GTS 2.2diesel uit 2003 en zit sinds kort met een scheurtje in de turboslang die de motor inloopt. Als tijdelijke oplossing heb ik het scheurtje met tape dichtgeplakt.

Ik ben zojuist op ebay precies het zelfde stukje leiding tegengekomen die ik nodig heb, maar ik weet zo niet of deze wel betrouwbaar is. Heeft iemand enig idee hierover?

Bij de dealer vragen ze trouwens 160 euro voor de complete set terwijl ik alleen het eindstuk nodig heb :S

link van de advertentie:
    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250666512684

heb hem kortgeleden vervangen. koste mij 100 euro compleet met de rest, dealer kun je die 3 delen niet los bestellen

zo te zien is de verkoper in ieder geval wel betrouwbaar :thumbup

origineel gepost door teungts
    heb hem kortgeleden vervangen. koste mij 100 euro compleet met de rest, dealer kun je die 3 delen niet los bestellen

waar heb jij dan de stukken gekocht?

Hallo allemaal,

heb ik ook net gehad, ik heb er een stukje dunwandige uitlaatpijp tussen gezet, kost niks en werkt perfect, ik had net de bovenste slang kapot, vanaf de turbo naar de cooler toe.

In nijkerk zit een bedrijf die gewoon losse slangen(voor de scheepsbouw) verkoopt, in allerlei diktes, eventueel buigen kon bij een buurman, weet echter niet zo de naam meer, maar hij zit op de melkrijder(volgens mij dg rubber),

grtjes arius

origineel gepost door Sidoma

origineel gepost door teungts

waar heb jij dan de stukken gekocht?

eigelijk via een maat van mij die het bij de dealer heeft besteld

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.