Tuning by EDS?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Tuning by EDS?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • #18155667

    @Edvries wrote:

    @demonius abraxis wrote:

    UT is dichterbij en je krijgt er via het forum korting.
    Daarbij hebben hun ook redelijk wat ervaring met de oudere DTi blokken van opel.

    Waar er eens een mailtje aan en je weet het

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    De twee slechtste argumenten zijn dit… Dichterbij en korting…

    Kijk naar prijs kwaliteit verhouding en kennis. Dat maakt kiezen vaak veel makkelijker. Let vooral op kennis! Het gaat immers om jouw motorblok!

    Succes.

    Het was ook maar eens voorbeeld…….

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18155668

    Heb een email uit staan richting UT en zal vanmiddag/zometeen eens een mailtje dichten aan EDS. Zoals gelezen zie ik goede ervaringen bij beide besproken tuners.

    #18155669

    @Botho wrote:

    @RickM89 wrote:

    Ja die hebben ook de normale chip naar 156pk. maar daar komen bovenop de kosten van 399 euro ook nog eens 60 euro inbouwen? dat is wel heel erg veel of niet?

    Inbouwen?? Volgens mij wordt de software ingelezen via je OBD stekker en op maat geschreven voor jouw auto. Ik was 275 euro kwijt..Daarvoor kreeg ik in totaal 5 runs op de Dyno en de software.

    Botho,

    Dan weet ik niet wie jij gesproken hebt. Dit kreeg ik zojuist terug:

    Goedemorgen Rick,

    Voor leden van het forum blijft de prijs € 399,- echter zitten hier vermogenstesten
    bij de prijs in.
    Indien er verder nog vragen ontstaan verneem ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Dave Snijders

    #18155670

    @demonius abraxis wrote:

    Het was ook maar eens voorbeeld…….

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    [/quote]

    Haha. Dat was meer als grap bedoeld ” omdat wij t zeggen”
    Hij moet gewoon doen waar ie zich het beste bij voelt.
    En tuurlijk zullen er meerdere goede tuners zijn. Ieder heeft zo z’n eigen ervaring.
    Eds is niet heilig maar daar zit gewoon vanuit het forum de meeste ervaring, en vaak goede.
    Ieder heeft recht op z’n eigen mening en ervaring hoor, en daar moeten we respect voor hebben. No hard feelings.

    Succes met de keuze.

    Groet

    Eric.

    #18155671

    v-tune in huizen

    € 250,00 en je bent klaar.

    erna gaat je vec als de brandweer. ben met mijn 1.6je zeer tevreden over ze.

    #18155672

    @remutr wrote:

    v-tune in huizen

    € 250,00 en je bent klaar.

    erna gaat je vec als de brandweer. ben met mijn 1.6je zeer tevreden over ze.

    Hoeveel vermogen heb je er dan bij met je 1.6je ??? :hmmz

    #18155673

    17 nm koppel en 11 pk

    #18155674

    @remutr wrote:

    17 nm koppel en 11 pk

    Dat vind ik persoonlijk niet de moeite… en ook nog veel geld. Dan heb je het over 25 euro per pk :shock:
    :angel

    #18155675

    veel meer is er ook niet te halen uit een standaard benzine atmosferisch motortje

    wat je wel zal merken is dat de koppel kromme iets gunstiger is.

    #18155676

    Dat klopt, onderin zit er veel winst in.

    Hij pakt veel makkelijker op nu. van 60 in zijn vijf kan je nu makkelijk doortrekken naar de 100.

    En bij 120 op de snelweg was 3800 en is nu 3600 toeren

    0-100 is ook sneller, pa heeft een 2.6 omega en die was me altijd ruim voor bij het stoplicht, nu kan ik gewoon met hem mee akseleren.

    #18155677

    met chippen minder toerental? wtf?

    #18155678

    @RickM89 wrote:

    met chippen minder toerental? wtf?

    :jerry :wors :lol:

    #18155679

    @RickM89 wrote:

    met chippen minder toerental? wtf?

    dat wil ik ook :wtf

    #18155680

    Nou, Volgens remutr moet je dan naar V-tune, die kan dat blijkbaar.

    #18155681

    @RickM89 wrote:

    Nou, Volgens remutr moet je dan naar V-tune, die kan dat blijkbaar.

    zo ver ik weet doet een chip vrij weinig met een versnellingsbak… of ben ik nou malle pietje?

    #18155682

    heeft niks met de bak te maken.

    Ik had er meestal 95 in nu met de chip 98. dat in combi met de chip zorgt dat ie soepeler loopt.

    je trapt om 120 te rijden het gaspendaal gewoon minder in.

    #18155683

    maaruhh…ff voorbeeldje.. 3000 rotaties van het blok, in de bijv. 5de versnelling is 130 ofzo.
    dan wordt 2800 rotaties in ze 5e versnelling niet opeens ook 130…

    dan kan jeje blok wel gaan chippen, maar dat verandert niets aan de bak. de verhouding blijft het zelfde.

    #18155684

    als je 95 tankt of 98 scheelt

    als je bergop gaat rijden rij je ook geen 130 met 3000 toeren, dan hem je er misschien wel 4 nodig.

    hoe makkelijker je motor het heeft, hoe minder toeren je nodig heeft.

    #18155685

    Wat Dion bedoeld:
    Of je je motor nu opvoert naar 100pk, 200pk of 500pk.
    Hij zal in alle gevallen 130km rijden met 3000tpm in de 5de versnelling.
    Tenzij je een andere bak of andere wielen monteert.

    #18155686

    jep

    of je koppeling moet behoorlijk slippen :angel

    kijk naar deze corvette bv,
    die draait 7000 rpm bij 0 km/h jonguh!!!! :jerry
    [youtube:cc0cxn39]http://www.youtube.com/watch?v=SnHYcRooL2s[/youtube:cc0cxn39]

    #18155687

    whahaha king: :thumb

    #18155688

    @remutr wrote:

    als je 95 tankt of 98 scheelt

    als je bergop gaat rijden rij je ook geen 130 met 3000 toeren, dan hem je er misschien wel 4 nodig.

    hoe makkelijker je motor het heeft, hoe minder toeren je nodig heeft.

    Ik zou eens een boekje gaan lezen over techniek. :lol:

    Je kunt dingen nabouwen met technisch lego.

    #18155689

    Wow, ik ben echt niet technisch.. maar zelfs ik weet dat het met de v-bak te maken heeft… met de verhoudingen etc die daarin zitten.

    #18155690

    Ff ontopic:
    Heb je al mailtjes terug gehad Rick?
    Ik denk dat je bij beide wel goed terecht bent!

    #18155691

    @turbosix wrote:

    Wat Dion bedoeld:
    Of je je motor nu opvoert naar 100pk, 200pk of 500pk.
    Hij zal in alle gevallen 130km rijden met 3000tpm in de 5de versnelling.
    Tenzij je een andere bak of andere wielen monteert.

    de wielen zijn wel veranderd

    14 inch 185 70 14 is nu 195 65 15, zou dat het zijn.

    en de stand van het gaspedaal zou dat het lagere verbuik moeten zijn. nu 98 met chip ipv 95 zonder chip.

    Sorry voor de verwaring.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 63)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.