TT 2.0T 200PK ingeruild voor Astra J GTC 1.4T 140PK

Forumindex Forums Modellen Astra TT 2.0T 200PK ingeruild voor Astra J GTC 1.4T 140PK

19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Auteur

mooie bak :thumbup :thumbup

:thumb thanks

Prachtige auto hoor!
    Ik heb alleen ervaring met dit blok in een meriva. Qua gewicht zullen ze ongeveer even zwaar zijn. Zo’n GTC weegt toch ook al richting 1400 kilo of zo?
    Moet zeggen dat het een fijn blokje is. Onderin trekt die geen pakje boter van tafel maar als de turbo erin komt kun je er goed mee vooruit komen.
    Hij zal wel langzaam gaan aanvoelen in vergelijking met wat die nu heeft, dat is een ding dat zeker is. In de portefeuille gaat het zeker schelen. Onwijs zuinig met een 6 bak!

@klanderman
    Ja gewicht is 1337kg dus dat ontloopt elkaar niet veel, en dat zuinige heeft eigenlijk de doorslag gegeven anders had ie lekker in de TT blijven rijden. Maar hij rijd aardig wat kilometers van en naar het werk.
    Als ie deze op 1 op 15/16 krijgt scheelt het ( met deze literprijs ) ca € 1000.00 p/j , buiten de wegenbelasting en verzekering.

Gr Jan

ik snap 1 ding niet..je vraagt heel de tijd hoe de motor is…heb je geen proefrit gemaakt?
    Of heb je centen zat en koop je gewoon wat je wel mooi lijkt?..kan natuurlijk ook haha

@waltwalt500 wrote:

ik snap 1 ding niet..je vraagt heel de tijd hoe de motor is…heb je geen proefrit gemaakt?
    Of heb je centen zat en koop je gewoon wat je wel mooi lijkt?..kan natuurlijk ook haha

Was meer een proefrit(je) omdat het ontzettend K*T weer was, regen storm etc. maar dat viel niet tegen.
    Ik vroeg het eigenlijk meer om de ervaringen van andere te horen omdat ik denk dat als je er een tijd mee rijd meer over kan zeggen. Zeker over het verbruik want fabrieksopgave heb ik nog nooit gehaald :cry
    Maar zeker geen centen zat hoor, maar zijn wel Opel fanaten/fan en we (in dit geval hij) werken er hard voor hoor.
    Maar (beetje ;) ) gelijk heb je wel hoor als het erg mooi is beginnen we wel te twijfelen :jerry en dan mag een hobby soms wat geld kosten toch?

Maar om je gerust te stellen ik blijf nog even bij de TT (nog) geen moment getwijfeld aan de overstap hahaha

gr Jan

Mooie wagen hoor, die J-GTC. De vijfdeurs J en de Sports Tourer vind ik echt niet mooi, maar die GTC ziet er wel stoer uit!

Rijd ook met Astra J 140 14. pk turbo… hij kan het hebben maar lager zou ik ZEKER niet gaan, snap je.
    en als je graag wat doortrekt (anders koop je geen turbo vind ik), dan zuipt die als een tierelier…

Mooie bak!

Ik vind de achter overigens flink wat weghebben van de volkswagen sirocco: :jerry

Ja dat vonden wij ook al :shock:
    Toch (ook hier op de foto) lijkt de GTC iets dikker , embleem is ook mooier :jerry

Dan vind ik de GTC toch mooier uitgewerkt achteraan t.o.v. de Scirocco… terwijl ik de Scirocco toch ook wel machtig mooi vind.
    Het geheel is beter bij de GTC vindk met de lichten…

Nog 4 weken en dan komt de Gtc van mn vader binnen. De 180 pk versie met 20 inchers! Ik kan niet wachten!

gepost vanaf mn telefoon

Kwam vandaag een gele J GTC tegen, bij het benzinestation Texaco langs de A58, vlakbij Oosterhout/Made….is geen goede kleur voor die wagen… :swear

En hoe bevalt hij

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

@chopperbob
    Marcel,
    Hij is er helemaal blij mee ik hoor alleen maar positieve geluiden ;)
    De motor valt hem zeker niet tegen, het tegendeel zelfs
    Hij is er nog zooo zuinig op dat ie hem vandaag onder de sneeuw voor de deur heeft laten staan en met openbaar vervoer naar de stad is gegaan :jerry

Woesdag moesten er bij de GTC nog slotbouten onder gezet worden, toen waren ze de oude klaar aan het maken voor de verkoop.

Goed te zien dat we toen de winterset eronder ging we de velgen nog kelemaal hebben laten repareren voor de zomer.
    Ik denk dat de koper/liefhebber er toch een fijne wagen aan zal hebben

Ja zo rijd die van mij ook zuinig. Zou toch met dit weer zeker niet met het openbaar vervoer mee gaan. Mis je toch de fun van de sneeuw .

Alleen het verbruik nu:-)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Zeer mooie automobiel :thumbup

@Slurpy wrote:

Zeer mooie automobiel :thumbup

Dank je
    Ik vind ze allebei prachtig

19 berichten aan het bekijken - 26 tot 44 (van in totaal 44)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.