Tsja als een 20s te traag is…. UPDATE 28-11

Forumindex Forums Modellen Ascona Tsja als een 20s te traag is…. UPDATE 28-11

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 69)
  • Auteur
    Berichten
  • #17537368

    Ja klopt, motorkap over het dak getrokken :) Kon ik er beter bij :thumbup

    #17537369

    Welke rembekrachtiger en hoofdremcilinder heeft u gemonteerd?
    Van welke wagen komt dit?

    Dit gaat een leuk speelgoedje worden:P

    #17537370

    Rembekrachtiger van een rekord, hoofdremcilinder van een BMW dit past zo op mekaar. Remklauwen van een Omega met de schijven.

    #17537371

    Zo weer bezig geweest, ik zit niet stil, Kabelboom ligt erin, DIS bobine verhuisd naar de voorkant koelsysteem afgewerkt, remleidingen vernieuwd en aangsloten.

    Vanavond de laatste lasjes gelegd aan het uitlaatspruitstuk en de rest van de uitlaat dus dat is ook klaar.

    Met dank aan Geert666 voor de SFI plaat. :thumbup

    #17537372

    Zeg, ik zat nog te denken, gaat het wel in dit geval als je de kop.vork aanpast en niet het druklager ?
    Dit omdat het pijpje dan misschien tekort is voor waar het druklager moet schuiven..
    Ik meen dat ik daar toen ook naar gekeken had

    #17537373

    origineel gepost door mr-turbo
    Zeg, ik zat nog te denken, gaat het wel in dit geval als je de kop.vork aanpast en niet het druklager ?
    Dit omdat het pijpje dan misschien tekort is voor waar het druklager moet schuiven..
    Ik meen dat ik daar toen ook naar gekeken had

    Het gaat net, met ”droog” koppelen met een grote tang. Zal van de week de kabel aan gaan sluiten en dan proberen met het pedaal. :hmmz

    #17537374

    best kans dat het mss net lijkt te gaan, terwijl als je een tijdje later een keer wat sneller/harder het pedaal intrapt, ie scheeft gaat, en blijft ontkoppelen

    #17537375

    En waar verf je zo’n blok dan mee? Want dit ziet er netjes uit hoor!

    #17537376

    met gewone verf, motor word geen 100 graden heh

    #17537377

    origineel gepost door mr-turbo
    best kans dat het mss net lijkt te gaan, terwijl als je een tijdje later een keer wat sneller/harder het pedaal intrapt, ie scheeft gaat, en blijft ontkoppelen

    Vake Bu’j te bange ;)

    #17537378

    uitlaat spruitstuk is vakwerk,top!
    Verder zou ik een hydraulische koppeling inbouwen, leidingen zijn makkelijker als kabels!

    #17537379

    hang je de airco ook nog over :D :thumbup

    mooi asconatje :thumbup binnenkort alleen bodemplaat lassen bij de kriksteun :P

    #17537380

    origineel gepost door rabbitopc
    hang je de airco ook nog over :D :thumbup

    mooi asconatje :thumbup binnenkort alleen bodemplaat lassen bij de kriksteun :P

    Neuh standkachel is genoeg, heb al een paar steunen gescoord in Tolbert vorige week..

    Van de week de tank aanpassen voor injectie (daar ik meer op lpg ga rijden) Maar als ik dan een keer op benzine rij…..

    #17537381

    Tank aangepast,

    Leuk plaatje met de zelfontspanner :wors

    #17537382

    Wat is hier precies de wetenschappelijke werking van? :hmmz

    #17537383

    Goed idee die tank Danny…:P maar dat slakkehuis had je nog veel hoger kunnen maken.
    Lekker fris tankje trouwens..

    #17537384

    Wow mooie duidelijke foto’s en een net spruitstuk zeg!!

    even een vraag over de vooras en de motorsteunen:
    ik zie op een foto een groot rond dempingsrubber,zat dat ook origineel onder de steun van de 20 s?
    maw heb je een type 1 of type 2 vooras?

    ik ben ook op dit punt beland maar heb alleen een vooras met vierkante rubbers(type 1) en vroeg me af of dit om te bouwen is zodat ik de 18s steunen kan gebruiken,of dat het makkelijker is om een type 2 vooras te zoeken…

    #17537385

    Originally posted by McLambo
    Wat is hier precies de wetenschappelijke werking van? :hmmz

    Van die slingerpot in z’n tank, bedoel je? Dan loopt je pomp/injectie niet zonder benzine als je in een lange bocht zit.

    #17537386

    en hoe krijg je dat weer brandstofdicht?
    afkitten ofzo?

    #17537387

    Als je goed last is het dicht :o

    #17537388

    is mij nog nooit gelukt wel eens geprobeerd maar bleef zweten

    #17537389

    origineel gepost door DevilraY

    Originally posted by McLambo
    Wat is hier precies de wetenschappelijke werking van? :hmmz

    Van die slingerpot in z’n tank, bedoel je? Dan loopt je pomp/injectie niet zonder benzine als je in een lange bocht zit.

    Hmm, ik begrijp het niet helemaal; die kronkel is van de binnenkant uit toch ‘ open’ . wat weerhoud de brandstof om alsnog weg te lopen in de bocht?

    #17537390

    Ja maar dan minder snel, :D

    Tank zit eronder, Leidingen aangesloten bedrading aangeplugt starten en lopen :wors

    #17537391

    #17537392

    Ga je schaken?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 69)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.