trillende wijzers

Forumindex Forums Modellen Astra trillende wijzers

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hallo,

een kennis van mij heeft een astra g coupe waarvan de brandstof meter vreemd doet.

bij contact aan gaat de wijzer gewoon omhoog , maar als er gestart word zakt de meter schokkend naar beneden en daarna weer schokkend omhoog.

verder werkt het wel allemaal normaal ……

wat zou dit kunnen zijn?

mvrg Rob

Hey, bij mij is dit net zo, heb er geen antwoord op, maar hoop die via jou topic wel te vinden :thumb

hallo,

heb dit ook al vaker gehoord maar geen reden kunnen vinden , ben dus ook wel benieuwd…

mvrg Rob

ik ben ook zéér benieuwd wat hier achter wegkomt. misschien corrosie op draden bij de tank/vlotter, accu misschien weinig spanning?
    ik heb geen idee,

hallo,

heb het nu zelf ook gezien bij hem , het zijn de toerenteller en de brandstofmeter die trillend/schokkend op en neer gaan bij doorstarten.

mijn brandstof meter doet dat soms, maar eigenlijk nooit op de stand gelet. Ik weet dus ook niet wanneer dat precies gebeurt en of dat op een standaard stand is. Ik heb ook wel es bij bijna leeg dat ie bij het starten ipv 1/4 ineens leeg aangeeft net het tanklampje knippert. Opnieuw starten lost dat op.

Eigenlijk heb ik er nooit echt aandacht aan gegeven.

mijn t/pm teller, weet niet of die hetzelfde doet, morgenochtend ff kijken king: king:

Ben ik ook weleens mee bezig geweest klant had nwe accu gekregen van ANWB deze had te weinig capaciteit originele accu erin en probleem was over !!

Hey Gerben, misschien een goed idee, een standaard GM accu dus??

Groeten Jeroen :thumb

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.