triest nieuws

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer triest nieuws

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 53)
  • Auteur

We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup

Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.

Remco is beter af nu … enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup

R.I.P vriend:cry

gr nova

Gecondoleerd.

Pfff, 16 jaar zo hebben wij een paar maanden geleden onze kat moeten laten inslapen na 16 jaar. Blijft hard en kl#te. Veel sterkte met het verwerken van het verlies.

origineel gepost door The Undertaker
    Gecondoleerd.

Pfff, 16 jaar zo hebben wij een paar maanden geleden onze kat moeten laten inslapen na 16 jaar. Blijft hard en kl#te. Veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Dankje wel:thumbup

tja vervelend om een huisdier te verliezen is toch onderdeel van de familie. 16 is wel een mooie leeftijd zeker voro een ras hond.. en 16X7(honden jaren) is toch maar mooi 112 dat moeten wij nog zien te halen

sterkte toegewenst..

ook vanuit zwolle veel sterkte gewenst

groet michel

Sterkte mijn hond is ook pas ingeslapen:(

Erwin

Heb altijd honden gehad toen ik nog thuis woonde, maar dit is een van die dingen die me tegenhoudt om er weer een te nemen. Ze moesten honden uitvinden die langer leven…

Gecondoleerd!

origineel gepost door Erwin1987
    Sterkte mijn hond is ook pas ingeslapen:(

Erwin

Sterkte!

bedankt allemaal:thumbup

sterkte!:thumbup

sterkte met je verlies.
    blijft altijd klote om je maatje te missen.

heel veel sterkte.

Als het zo beter voor ‘m is……. we hebben vroeger thuis een teckel gehad, die is bijna 17 geworden en toen ging het niet meer met ‘m :(
    Maar 16 jaar voor een herder is echt stok en stokoud, dan heb je goed voor ‘m gezorgd :thumbup

Bedankt allemaal:thumbup

:cry:cry

origineel gepost door nova….
    We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup

Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.

gr nova

Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.
    Heel veel sterkte voor jullie.
    En Remco, doe je mijn Freya de groeten?

Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.

hey sterkte kerel!!

je hebt een goede keus gemaakt door aan het beest te denken ipv naar aan jezelf (ook al doet het nog zo veel pijn!)
    dat zie je maar al te vaak andersom.

Kut is dat ja… Sterkte!

origineel gepost door sw_reijnders
    hey sterkte kerel!!

je hebt een goede keus gemaakt door aan het beest te denken ipv naar aan jezelf (ook al doet het nog zo veel pijn!)
    dat zie je maar al te vaak andersom.

nogmaals bedankt bas:thumbup

origineel gepost door Edvries
    Kut is dat ja… Sterkte!

bedank ed:thumbup

origineel gepost door Navy

origineel gepost door nova….

gr nova

Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.
    Heel veel sterkte voor jullie.
    En Remco, doe je mijn Freya de groeten?

Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.

Hey peter idd ja had je nog gesproken in Zundert en Sevenum :thumbup Maarja er is een tijd van komen en een tijd van gaan … terwijl ik dit nu typ lopen de tranen over me wangen…:cry:cry:cry moet zeggen dat dit echt prachtig vind…:thumbup:thumbup en ook de foto is top:kewlpics

Ja jij heel erg bedankt voor de mooie woorden!
    Geloof me!!!!! Remco je Freya zeker de groeten doen!!

Bedankt peter!

Sterkte, vorig jaar mijn 2 honden binnen 3 weken in moeten laten slapen ze waren 10 en 11 alle twee verkankert, heb hun as in mij laten tatoeëren zo gek was ik op die twee. :cry

Remco was echt een meetinghond was..
    Een paar waar die allemaal geweest is… dikke hans vermeiren zijn treffens in Westelbeers,treffens van Koen (sport corsa club) Leopoldsburg en omg, 2x naar Blitzhits Luckau.. 2x Ochersleben … Schieder-swalenberg treffens, opn Wormerveer en Sevenum en veel meer:wors

Zonde zeg, wordt inderdaad familie van je.. wat voor dier ’t ook is

origineel gepost door Hendri
    Sterkte, vorig jaar mijn 2 honden binnen 3 weken in moeten laten slapen ze waren 10 en 11 alle twee vergriept, heb hun as in mij laten tatoeëren zo gek was ik op die twee. :cry

Dankje,
    Pff das niet mis!:thumbdown de onze is begraven..
    Ja dat is mooi man beetje gek maarja tis een stuk van je leven hè ..
    Remco komt nog op me arm te pronken:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 53)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.