transferium leiden

Forumindex Forums Overige Meetings transferium leiden

14 berichten aan het bekijken - 151 tot 164 (van in totaal 164)
  • Auteur

De crossa is klaar om te rijden (nog niet af dus) maar ik ga vrijdag even kieken ;)

origineel gepost door groeneklodder
    Hij stond met zijn “trage” manta inderdaad tussen (2 v/d 3) snelle Kadettjes :wors

Nou nog even Ferry zijn reactie afwachten ;) gaat niet al te lang duren nou hoor, dat ie er wat zwaarders in heeft liggen :D

zo late reactie van mij :P maar idd heb nu wat zwaarders erin liggen 2.0 16v moet binnekort maar ff komen buurten :)

gister ff in leiden geweest nog wel wat bekenden gezien ook de zwarte mancona met orange striping erop was wel weer oude opel invasie daar Ckadett gezien manta gezien was al met al wel weer gezellig en geslaagt…

pff, ben k zeker al n jaar niet meer geweest…
    en dat terwijl ik 5min er vandaan woon…

mocht er nog s iemand gaan, u2u mij dan ff…

mocht het vrijdag avond goed weer zijn ga ik denk wel ff kijken.:)

Ik gaat morgen avond maar weer eens kijken of het nog wat is nog meer mensen toevallig hier?

Was weer erg gezellig heb ook weer een hoop mooie opels gezien:thumbup

origineel gepost door Ferrie_manta
    gister ff in leiden geweest nog wel wat bekenden gezien ook de zwarte mancona met orange striping erop was wel weer oude opel invasie daar Ckadett gezien manta gezien was al met al wel weer gezellig en geslaagt…

Deze ??

Uploaded with ImageShack.us

gaan er vanavond nog mensen deze kant op?? ik heb wel zin om te gaan maar geen zin om alleen te gaan..

ik kom vanuit utrecht

Vrijdag word het goed weer, ik ga denk wel weer ff kijken:afro

ff updaten!!!!!

gaan er nog mensen van hier??

zijn ondertussen een jaar verder sinds laatste post

nou een aantal wel. bugkiller, mantamarkie en ik gaan er af en toe naar toe alleen vanavond niet gaan we weer wat ophalen. :jerry

vanavond gaan we nog eens even kijken. wie komen er nog meer??

zou wel willen maar spaar mn centjes tot zondag.. dan gaan we waarschijnlijk naar OF kerkrade OF overpelt(be) maar denk naar overpelt

14 berichten aan het bekijken - 151 tot 164 (van in totaal 164)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.