Toeval leuk verhaal Vectra c station.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Toeval leuk verhaal Vectra c station.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

:thumbup :thumbup :thumbup Verkoop ik gisteren avond de Privacy Shades aan een forumlid , ffe leuk staan te praten , spullen ingeladen en ze rijden weg :hmmz :hmmz denk ik nog wat een bekend kenteken zit er op zijn station , kijk ik naar mijn eigen station heb het zelfde kenteken met alleen plaats van 85 , 83 .
    Leuk toeval :wors :wors .
    Gr Leo ,.

Haha mooi. Komt wel eens voor bijna gelijkt kentekens :D

Dit heb ik ook eens gehad.. andere astra is pt vb —
    kwam ik eens een astra tegen ook beige met pt vb — dan schrik je toch effen hoor :shock:

Hoerbij het fototje van mijn kenteken. Het bewijs….. :thumb

Jupz deze is ons ook bekend:

Op de meeting in Zundert 2012: mijn groene, en een andere van een ander Clubje.

Willem

Grappig is wel dat de 84 dan weer een MG is en daarna weer allemaal Opel’s tot iets van 90 dan 1 Audi en weer Opel’s.
    En toen mocht ik niet meer kijken van het RWD :puke

@Andre_Ede wrote:

Grappig is wel dat de 84 dan weer een MG is en daarna weer allemaal Opel’s tot iets van 90 dan 1 Audi en weer Opel’s.

vwe.nl :jerry
    kan je weer verder kijken.

Of prive modus aanzetten. Geschiedenis wissen helpt ook :D Dan kun je ook weer kijken….

@arjontje wrote:

@Andre_Ede wrote:

vwe.nl :jerry
    kan je weer verder kijken.

k had dit ook met een Astra-F uit het dorp hier.

Ik had mijn auto toen in steenderen gekocht, en was nieuwe geleverd in doetinchem, en de ander was geleverd aan de persoon die er mee reed bij Motorhuis (RIVA) Den Haag.

kentekens waren:
    Mijn Vectra: NL-HD-61
    De Astra-F: NL-HD-60

Willem

:thumbup :thumbup De Vec is geleverd door Motorhuis te Leiden ik kocht hem van van Dammeauto’s te Elshout bij ‘s-Hertogenbosch weet niet waar de 85 vandaan komt :hmmz :hmmz .
    gr Leo :wors

Mij is verschillende keren al opgevallen dat de kentekens rondom je eigen auto ook vaak Opels zijn. Net of ze toch in groepen worden aangevraagd.

Grappig ik heb de 55-sz-zk op de astra zitten :-)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Zojuist in het serviceboekje gekeken. Die van mij komt ook bij Motorhuis te Leiden weg. Ik heb hem in december 2012 gekocht bij cb auto’s. Ben nu 2 de gebruiker van de auto. Hoervoor is hij bij een installatiebedrijf gebruikt dit bedrijf staat ook als aankoper in het serviceboekje. Wel altijd netjes onderhoud gehad.

@wim-v6 wrote:

Ik had mijn auto toen in steenderen gekocht, en was nieuwe geleverd in doetinchem, en de ander was geleverd aan de persoon die er mee reed bij Motorhuis (RIVA) Den Haag.

kentekens waren:

Willem

Komen waarschijnlijk allemaal bij de zelfde leasemaatschappij vandaan geintje :jerry

haha, Was bijde Partikuliere eigenaar als 1e

Mijn huidige is een Fleetauto geweest van de Opel Importeur in sliedrecht, en heeft daar 5jaar dienst gedaan!!

Willem

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:

@wim-v6 wrote:

kentekens waren:

Willem

Komen waarschijnlijk allemaal bij de zelfde leasemaatschappij vandaan geintje :jerry

:wors :wors :wors :wors :wors DAT KLOPT ING LEASE. :wub :wub

2008 in Klazienaveen, een Corsa:

En mijn Vectra:

Grappig inderdaad! Had dat ook ooit met m’n Vectra A. Had zelf 70 op de plaat, 1 kilometer verderop stond ook een A met 74 erop.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.