Tip SR wielen spuiten?

Forumindex Forums Modellen Manta Tip SR wielen spuiten?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Ik wil een paar SR wielen opnieuw spuiten, heeft iemand tips hoe het ‘zwarte hart” te doen…
    Afplakken lijkt mee geen optie eerlijk gezegd… :hmmz

Toch afplakken hoor… Zo heb ik het ook gedaan. Rotwerk, maar meer zit er niet op.
    Tip: NEEM DE TIJD
    Als je ‘m slecht afplakt zul je er spijt van krijgen… Gewoon netjes de lijntjes volgen ;-)!

als je het echt goed wil doen afplakken en met een heel scherp mesje de tape wegsnijden in de rand van de klavertjes :wors

of toch inschilderen vergt ook veel geduld :thumbup

Denk dat je ’t met schilderen wel gaat zien dat ’t geschilderd is…? Lijkt mij.

Afplakken, spuiten, even laten drogen, tape eraf en dan met een doekje thinner bijwerken en dat ziet er goed en netjes uit.

@LukeBanning wrote:

Denk dat je ’t met schilderen wel gaat zien dat ’t geschilderd is…? Lijkt mij.

als je dat netjes doet met goede verf
    zie je t verschil met spuiten niet ;)

maar is cker wel n geduld klusje
    en vergt ook n vast hand :thumb

een hele poos geleden heb ik ook nog zo’n setje gespoten, en toen heb ik het ‘hart’ gewoon geschilderd, en dan de randjes met een penseeltje.

Gewoon met een penseel het hart schilderen. Afplakken gaat niet echt super. Heb het altijd met een kwastje gedaan, verschil met spuiten zie je nauwelijks als je goede verf gebruikt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.