Time Attack Kadett Turbo

Forumindex Forums Modellen Kadett Time Attack Kadett Turbo

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 886)
  • Auteur
    Berichten
  • #17613118




    #17613119

    Hebbie de turbo al binnen dan Andre, of moet je het deel van de turbo kant nog afmaken??

    #17613120

    Verdomd mooi andre! :kewlpics king:

    #17613121

    Ziet er dik uit :)

    #17613122

    Wat ongelooflijk vet zeg! :thumb :wors

    #17613123

    echt uiterst mooi zeg :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

    gaat de uitlaat niet te veel geluid probuceren of valt dat mee

    lijkt mij zo

    verder bewonder ik je werk echt heel erg

    #17613124

    vakwerk :thumb

    #17613125

    Turbo heb ik de 28ste.

    En de uitlaat wordt stiller dan eerst door de grote demper.
    Voor heen had ik 3 kleine dempers.

    Als ik de turbo heb kan ik de down pijp maken dan is de uitlaat klaar.
    Dan de lucht in laat naar turbo maken.
    En dan de chargecooler en waterleidingen (185euro voor 6 meter aluminium pijp rond 35mm en 5 las bochten :wtf ) maken.
    En nog 3 sensoren monteren en dan moet hij lopen. :D :D king:

    #17613126

    Als je die turbo hebt heb je 3 dagen de tijd. Moet lukken tog :p, vragen of klasen nog een plekkie heeft zaterdag om em ff te mappen hahaha king:

    #17613127

    Mooi project, komt deze ombouw ook op kenteken?

    #17613128

    @Maarten wrote:

    Mooi project, komt deze ombouw ook op kenteken?

    :angel :angel :angel :angel :angel :angel

    #17613129

    apk toch haha :P top auto ! zag er super uit ! waar zit de vind ik leuk knop ??

    #17613130

    Lijkt net of die zo de fabriek uit is komen rollen, zo netjes…!!!

    #17613131

    doe je de automaxx streetpower ook is die dan wel af :thumbup :thumbup :thumbup

    #17613132

    Kenteken hoef je je geen zorgen over te maken Andre.

    ben toen bij de rdw geweest en gevraagd hoe en wat het zat met ombouw zoals jij het nu ook hebt gedaan.
    was allemaal geen probleem waar die motor zit, gezien dat niet geregistreerd staat bij de RDW.

    enige waar je aan moet denken zijn de aslasten, deze staan op je adrema plaatje. hou je je daar aan en c20let staat op kenteken is het geen probleem. :thumbup :thumbup

    #17613133

    ik heb je auto erg gemist met streetpower in assen.
    Het is echt een stuk minder leuk om naar te kijken als je kadett niet mee scheurt :(

    hopen dat je met duitse auto dag wel meedoet :wub

    #17613134

    ben je er wel 28 mei bij hahahaha

    #17613135

    Petje af,hoor!Ziet er heel erg mooi uit allemaal.Strakke wagen!!!!!!!!!!!!
    Wou dat ik zoveel mogelijkheden had omdat allemal te bewerkstelligen!
    Ga zo door,met plezier kijk ik er naar.
    gr Marcel.

    #17613136

    Weet ik nog niet heb het verschrikkelijk druk en ik denk dat ik alleen nog op zandvoort Time Attack ga rijden.
    Op Assen is zo weinig publiek en het weer is ook vaak bagger.
    En het kost een hoop en heb wel even genoeg aan de kadett gesleuteld. :???:
    Als het mooi weer is hoop ik er wel te zijn.
    Maar moet ook nog naar een meeting in Frankrijk in mei.

    #17613137

    Maarreh, loopt dat ding al?

    #17613138

    Nee hij loopt nog niet.
    Ik heb het koelnet voor de chargecooler en de turbo binnen en de gaskabel met een lengte van 340cm :D .
    Alleen de flenzen voor de V band aansluiting zijn er nog niet dus kan ik even niet verder.
    Wel het nieuwe spruitstuk gemaakt.

    De as tappen voor de voor kant.



    #17613139

    Sexy spruitstuk zeg! :thumb

    #17613140

    Wat een prachtig symmetrisch spruitstuk inderdaad, en dan dat laswerk, Andre, het is alsof je die buisjes effe zo aan mekaar plakt!

    #17613141

    geweldige update! vind alles echt super netjes/professioneel gedaan.

    alleen vraag ik me af waarom een ander spruitstuk? kwam je niet uit met hoe de turbo er aan zou hangen? of is dit een twinscroll turbo? en was dat de vorige turbo niet?

    #17613142

    V-band heeft geen twinscroll. Dat is een 0.82a/r tial v-band turbine huis. En de vorige turbo had 0.63a/r turbinehuis met t3 aansluiting. Twinscroll is niet zo gunstig met hoge toeren, lever je te veel in. Maar het spoelt stuk sneller.

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 886)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.