Time Attack Kadett Turbo

Forumindex Forums Modellen Kadett Time Attack Kadett Turbo

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 886)
  • Auteur
    Berichten
  • #17613046

    :wors :wors wat een mooi project :wub

    #17613047

    Met een auto met midden motor kan je problemen krijgen met de koeling zeker bij een motor met een turbo hier komt meer hitte vrij
    En misschien zijn luchthappers een goede oplossing en ook de radiator achterin

    #17613048

    :thumb Goed bezig André! Ga je er weer mee rijden met Timeattack?

    #17613049

    :wtf goed bezig andre!! blijf hij ook op kenteken?? of waag je je daar maar niet aan

    #17613050

    Zijn er nog ergens nieuwe foto ’s van dit project.

    #17613051

    Ik heb de kabelboom voor de startmotor oliedruk dynamo enz 340cm verlengt.
    Het nieuwe koppelingspedaal voor de hydraulische koppeling is geplaatst.
    De schokbrekers worden nu gemaakt.
    Ik ben nu de tank aan het ontwerpen die komt onder het stuurhuis en de vulopening komt in de paravaan.
    Binnen kort komen hier weer :kewlpics
    Foto’s http://www.mijnalbum.nl/Album=NMKN3ERK” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17613052

    Foto’s gezien, indrukwekend.

    #17613053

    Vind het altijd wel kunstig zon motor achterin. Vooral het schakelsysteem lijkt me een lastig ding om te maken.

    #17613054

    Kun je ook electrisch doen toch?

    http://www.geartronics.co.uk/paddleshift.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Ziet er allemaal goed uit Andre! Mooi onafhankelijke ophanging ook gelijk.

    #17613055

    schakelmacheniek op een F16/18/20 etc is er bijna op voorbereid om de motor achterin te hebben. :vertag

    F28 is een moeilijkere klus vanwege de schakel ingang, makkelijkst is met kabels te werken. schakel mechaniek voor of achter op de bak zal afhangen wat voor kabels je gebruikt. snel schakelen/ rammen met een kabel schakelen vind ik niks vanwege de rek en beweging in de kabels.

    vermoed dat andré wel een deugdelijk systeem er van maakt en niet zoals die engelsen het altijd doen met allemaal stangetjes en troep…. :thumbdown

    #17613056

    @sw16v wrote:

    schakelmacheniek op een F16/18/20 etc is er bijna op voorbereid om de motor achterin te hebben. :vertag

    F28 is een moeilijkere klus vanwege de schakel ingang, makkelijkst is met kabels te werken. schakel mechaniek voor of achter op de bak zal afhangen wat voor kabels je gebruikt. snel schakelen/ rammen met een kabel schakelen vind ik niks vanwege de rek en beweging in de kabels.

    vermoed dat andré wel een deugdelijk systeem er van maakt en niet zoals die engelsen het altijd doen met allemaal stangetjes en troep…. :thumbdown

    Inprincipe is het schakelen vrij makkelijk te construeren even goed over nadenken en even voor gaan zitten want moet natuurlijk wel degelijk.

    Met kabels is denk ik niet te werken bij een normale schakelbak ivm de zijwaartse bewegingen.
    Er zijn wel speciale kabels voor te krijgen, zo geheten duw en trek kabels..

    Veel succes ermee! :D

    Greetz Luuk

    #17613057

    Het is draaien en duwen/trekken, kan makkelijk met kabels gemaakt worden hoor…

    #17613058

    waneer is de volgen de time attack en is je kadett e daan klaar
    zit nog een op werk aan maar respect top man nice ;)

    #17613059

    Ik hoop dat Andre 1 april gaat rijden op Assen met streetpower!! Denk dat ie em dan wel af heeft hehehe, als die alles op tijd binnen heeft dan natuurlijk..

    Welk blok ga je nou gebruiken eiglks Andre? Je eige oude motor of een leh of iets??

    Groetjes Ram

    #17613060

    ik hoop hem eind maart klaar te hebben wordt wel moeilijk ik moet ook nog andere auto’s ombouwen.
    En heb ook nog een zafira OPC met motorschade gekocht :hmmz
    Hier de zuiger na dat de zooi bij vianen in elkaar liep :D

    De tank voor de kadett is ook bijna klaar.

    Ik ga de zelfde motor gebruiken alleen even nieuwe zuigers en turbo garrett GTX30 en dan 600pk :D

    #17613061

    600pk :shock: :shock: :shock: :shock:
    gaat weer lekker daar in lekkerkerk.

    groeten.

    #17613062

    Tering hey.. 600PK!!! Dik man, egt respect! Wil je egt zien rijden op streetpower, beter is ie dan af :thumb Watvoor turbo gaat t worde dan Andre? Weer een Turbonetics of Garrett??

    Groetjes Ram

    #17613063

    @16vcalibra staat vermeld garret gtx30
    de gtx30 is toch de grotere broer van de gt30?

    #17613064

    ohh sorry! grote broer weet ik niet, maar weet wel dat die sneller als de gewone gelagerde garretts opspoelen!!

    groetjes ram

    #17613065

    gtx is als ik me niet vergis, de nieuwe serie turbo`s van garrett, en is efficenter mbt het vermogen dan de oude gt serie

    #17613066

    Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?

    #17613067

    Zo de donders Andre!

    Kan niet wachten tot je de chicane weer in komt blazen! Kan ik weer mooie :kewlpics maken!

    en met de 600+pk gaan ze je zeker weten niet meer lastig vallen op het circuit!

    Succes!

    Gr.
    Pastra

    #17613068

    600pk! laat de time attack maar komen! wordt weer genieten met jou kadett op de baan ;)

    #17613069

    @Vannos wrote:

    Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?

    Motor had lagerschade en ik dacht nog wel even uit Geldermalsen naar huis te rijden :jerry :jerry
    Bij Vianen dacht ik nog het gaat lekker bijna thuis en toen was het klap boem vfvnbsdklibnlfd bvfglbvnkvbnni hakke puf puf zelfs de downpijp lag er af hahahaahaahaa
    Alleen toen was het slepen.
    De Z20LET zuigers zijn wel echt een stuk slapper ik gooi er nu C20LET zuigers in en ARP bouten.

    23-12-2011 Zafira rijd al weer.

    #17613070

    dat was dan een goeie opdonder :D

    We gaan de :kewlpics weer zien :)

    suc6

25 berichten aan het bekijken - 626 tot 650 (van in totaal 886)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.