Time Attack Kadett Turbo

Forumindex Forums Modellen Kadett Time Attack Kadett Turbo

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 886)
  • Auteur
    Berichten
  • #17612669

    origineel gepost door GlennGSI

    origineel gepost door paganiproductions

    origineel gepost door Andre Botter
    insignia is toch de vervanger van de vectra, geloof ik.
    als dat zo is, dan zit je goed.
    de mijne heeft een vectra onderstel:D:D:D.
    ennuh andre, alles is te maken en/of aan te passen.
    word die dan met deze motor, of met de 325pk OPC motor.

    groeten.

    Zeker niet de 2.8 v6 veel te zwaar dan nog eerder de 2L Insignia turbo motor die heeft na een beetje aanpassen ook al 320pk.
    Maar dat zijn veel te weinig PKtjes:D:D:D

    Is een 2 liter turbomotor uit een opel speedster niks voor je kadett?

    ken ie beter deze LET houden dacht ik zo :P [/quote]
    Dat blok uit de speedster is nieuwer misschien is het sterker etc.

    #17612670

    maakt weinig uit hoor, het basis idee van een c20let en z20let is hetzelfde.

    #17612671

    z20leh:thumbup

    #17612672

    redtop :agent

    is er meer nieuws,?

    kan me niet voorstellen dat je z,n pracht van een (zelf gebouwde) auto weg doet.

    #17612673

    Trouwens in de vs heeft gm ook een leuk ecotec turbo blok
    Dat zou ook wat kunnen zijn in de vs wordt dat ook blok ook gebruikt voor dragracen,

    #17612674

    ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
    het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
    ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
    heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
    kom je dit jaar weer naar oss??

    groeten.

    #17612675

    origineel gepost door kadett4x4
    ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
    het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
    ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
    heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
    kom je dit jaar weer naar oss??

    groeten.

    we zitten al lang niet meer in de recessie ;) wel in laagconjunctuur :(

    #17612676

    origineel gepost door kadett4x4
    ik dacht dat andre een sterk verbouwde c20xe had, of heb ik ergens iets gemist van de motor wissel.
    het is alleen de vraag of meneer botter het zelf even uitlegt, heb namelijk al meer motor verhalen gehoord.
    ik zou hem zo over willen nemen van je andre, maar door de huidige recessie, heeft mijn geldboom het niet overleeft:cry:cry.
    heb al een nieuwe geplant, maar dat duurt weer jaren voor hij uitschiet:P:P:P:P
    kom je dit jaar weer naar oss??

    groeten.

    Het is idd een C20XE die in de kadett legt

    #17612677

    Het is een CZ20LETXE:D onderblok C20XE, krukas en kop C20LET, carter Z20LET, Omega zuigers aero drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, Turbonetics GT-k450 turbo en Botter spruitstuk, down pijp, uitlaat :D

    Ja verkopen is wel weer wat na 11jaar maar als ik met deze auto ga doen wat ik van plan ben dan blijft er toch niet veel meer het zelfde.
    Dus kan ik dan beter een nieuwe bouwen.
    Maar aan gezien er geen mensen zijn die er het geld voor hebben zal de slijptol er hier in moeten.
    Of denken dat ze er zelf één kunnen bouwen voor 30000euro:jerry

    #17612678

    :D:agent:D:wors

    #17612679

    origineel gepost door Andre Botter
    Het is een CZ20LETXE:D onderblok C20XE, krukas en kop C20LET, carter Z20LET, Omega zuigers aero drijfstangen, Botter zuigerbodem koeling, Turbonetics GT-k450 turbo en Botter spruitstuk, down pijp, uitlaat :D

    Ja verkopen is wel weer wat na 11jaar maar als ik met deze auto ga doen wat ik van plan ben dan blijft er toch niet veel meer het zelfde.
    Dus kan ik dan beter een nieuwe bouwen.
    Maar aan gezien er geen mensen zijn die er het geld voor hebben zal de slijptol er hier in moeten.
    Of denken dat ze er zelf één kunnen bouwen voor 30000euro:jerry

    Sommige vinden het leuker om zelf te knutselen als alleen kopen en rijden. Je wou em ook al aan mij aansmeren afgelopen weekend, mja ik ben ook liever zelf bezig :P

    #17612680

    deze houden en een er bij man

    na 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen

    t is niet zomaar een auto meer

    #17612681

    origineel gepost door jblfreak
    deze houden en een er bij man

    na 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen

    t is niet zomaar een auto meer

    100% mee eens

    #17612682

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

    origineel gepost door jblfreak
    deze houden en een er bij man

    na 11 jaar moet je die wagen echt niet weg doen

    t is niet zomaar een auto meer

    100% mee eens

    Juist ! koop anders die van Berry Berkhout.. die harde kadett.. hoef je alleen nog de schermen uit te bouwen en het 4×4 systeem erin.. nou is dat wel een hoop werk maja of in deze of in je huidige.. die 1250 die Berry vraagt is denk ik ook een vlekje op het totale kostenplaatje wat dit project uit eindelijk kost.

    + dat je in de tussentijd kunt blijven racen.. misschien op een tandje lager met het oog op de kosten..

    #17612683

    glenn, je neemt me de woorden uit de mond.
    overweeg dit eens andre, als het geldboompje het aan kan.

    groeten.

    #17612684

    ik denk het een topauto gaat worden
    Wat Andre ook met zijn kadett doet of met een andere.

    #17612685

    Er staan al genoeg auto’s voor de deur waaronder een RS4 en dat kost ook zat.
    En ik rij nu al bijna nooit meer met dat ding.
    Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
    Leuk zo’n dijk verzwaring voor de deur:fy1

    #17612686

    vag auto deruit, de huidige E kadett praktischer maken, die van Berry voor het circuit klaarmaken :thumbup of gaat dat te ver ? :P

    #17612687

    damn, zonde man gaat weer een hoop tijd kosten om hem weer netjes te maken.

    ben benieuwd wat je met het monster gaat doen blijf het eeuwig zonde vinden als deze word af geracht wordt door een guppekop……..

    rs4:wub is ook niet verkeerd:D

    #17612688

    als je toch je huidige schermen er uit gaat flexen, is er hier wel belang bij :D

    je hebt btw wel exact de zelfde smaak auto`s :D

    zodra ik klaar ben met studeren wil ik ook gaan voor een RS4 :D

    #17612689

    RS4 is zeker leuk, maar eigenlijk iets te zwaar voor op het circuit. Is een 996 GT3 niets?

    #17612690

    kan ik me iets bij voorstellen :D ik vergeet die weg bij je ook niet zo 1,2,3 meer weet nog hoe langzaam ik moest rijden met de manta er. pffff suc6 iedere geval met je plannen

    origineel gepost door Andre Botter
    Er staan al genoeg auto’s voor de deur waaronder een RS4 en dat kost ook zat.
    En ik rij nu al bijna nooit meer met dat ding.
    Rij ik vanavond weer een keer met de kadett rij ik de hele zooi voor naar de klote (Splitter, Riegerlip en Bumper) op een stalen rijplaat die iets te hoog ligt.
    Leuk zo’n dijk verzwaring voor de deur:fy1

    #17612691


    Hartstikke dood :swear

    #17612692

    Gewoon Handig zoon dijkverzwaring andre !!!
    Nou moet ie toch naar de spuiter ken je net zo goed ook een beetje flexen king:

    #17612693

    andre heb je toegevoegt anders kan ik je album niet bekijken

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 886)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.