Tik in kop + filmpje

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17656919

    Ik ga morgen een reserveblok (3.0E king: speciaal voor GSE :P) halen, zodat ik er altyd al eentje op overschot heb liggen. Als ik tijd, zin, plaats en geld heb dan zal ik hem wel eens open draaien om binnenin eens een kijkje te nemen.

    #17656920

    Veel plezier met de 30E,al kan ik der niet veel lol mee hebben.

    #17656921

    ik moest vroeger ook zo nodig n 3 liter hebben omdat het met vij weinig boeide of het nou n c30e of n 30ne of n c30ne was
    al gauw kennis maken met het verbruik van 1 op 4, plankgas weinig soeps
    als ik nou n 6 cilinder had die 1 op 10 haalde was ik zeer tevreden, trappen doe ik amper. zit meer op de snelweg met t ding

    #17656922

    Met de A2 met C30NE en AW 03/71LE bak is 1 op 10 op lange afstanden wel te halen als je niet gek doet 110/120 op de autobaan,1 op 11 zit der ook wel in,maar je geen toeren gaan draaien 2200/2400 toeren is zuinig rijden,die 3 gang automaat jaagt het toerental teveel omhoog om zuinig te zijn.

    #17656923

    origineel gepost door GSE
    Met de A2 met C30NE en AW 03/71LE bak is 1 op 10 op lange afstanden wel te halen als je niet gek doet 110/120 op de autobaan,1 op 11 zit der ook wel in,maar je geen toeren gaan draaien 2200/2400 toeren is zuinig rijden,die 3 gang automaat jaagt het toerental teveel omhoog om zuinig te zijn.

    die aw 03/71le heb ik liggen maar die heeft n revisie nodig
    ben wel van plan mn commodore om te bouwen naar 5 bak handgeschakeld
    t scheelde dacht ik zon 500 toeren in de 5e versnelling ten opzichte van n 4 traps automaat als ik het goed heb ?:agent

    #17656924

    Nee met gelijke achteras is de 4-gang automaat lager in toeren in de hoogste gang dan de schakel.

    Een 03/71L bak heeft 0.69 in de 4de gang en een 240 getrag heeft 0.87 of 0.81 in de hoogste gang.

    #17656925

    Scheelt zich een 200 toeren ongeveer bij 120 dat de automaat lager in toeren ligt.

    #17656926

    origineel gepost door GSE
    Scheelt zich een 200 toeren ongeveer bij 120 dat de automaat lager in toeren ligt.

    oh als dat alles is :P
    ben rustig aan alles aan het verzamelen voor de ombouw
    240 bak heb ik ook liggen,koppelings kabel van n senator-monza (geen idee of dat dan ook op een commodore koppelings pedaal past?misschien dat ik dan n senator koppelingspedaal nodig heb)

    wederom tnx ben king:

    #17656927

    wat is eigenlijk het verschil tussen een c30ne en een 30ne?

    #17656928

    30ne heeft geen kat

    #17656929

    Klopt C30NE heeft kats en grote kleppen,de 30NE heeft geen kats en kleine kleppen.

    #17656930

    Ok, bedankt :)
    sorry voor het kapen van het topic :)

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.