Tijdsynchronisatie uitzetten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Tijdsynchronisatie uitzetten

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

hallo allemaal
    ik heb een probleem met mijn klok van de vectra sinds een week zet hij steeds de klok terug weet iemand mischien hoe ik die Tijdsynchronisatie via rds kan uitzetten op mijn cdr 500 radio kan het in het boekje niet vinden.

mvg dennis

als het over een vectra b gaat?

moet je met de knoppen van de klok naar het jaar tal gaan en dan (even uit proberen) 10sec. de knop ingedrukt houden dan is het er af.

gr martijn

hallo martijn
    ik heb het net even geprobeerd en inderdaad kan je dan rds tijd op 1 of 0 zetten en nu is het weg hartstikke bedankt ik iriteerde me er groen en geel aan.

mvg dennis

Haha ik ken het probleem er zijn helaas radio stations die de verkeerde tijd door geven.

Succes gr martijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

dit heb ik ook, maar dan bij een vectra c1 ncdc 2015
    weet iemand daar de oplossing voor, heb ik ook sinds een week last van

gr. johan

Volgens mij staat dat in het menu van de radio bij de tijds instellingen. Maar dat weet ik niet zeker

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Niet teveel qmusic luisteren ;) die hebben sinds een week een verkeerde tijd ingesteld.. geloof iets van 50 min te vroeg..

Dan zal dat het probleem zijn. Toch even een andere zender luisteren.
    Al neem ik aan dat ze zelf ook wel van het probleem op de hoogte zullen zijn.

Ik zet altijd zelf de tijd, het lijkt via de rds wel nooit te kloppen. :(

@C00kie wrote:

Niet teveel qmusic luisteren ;) die hebben sinds een week een verkeerde tijd ingesteld.. geloof iets van 50 min te vroeg..

Ben je in elk geval mooi op tijd :jerry :jerry

Inderdaad Q- music verneukt vaak de tijd gewoon :fy1 een dagje 3 fm en je tijd staat weer goed, heb het ook gehad de afgelopen dagen liep een uurtje achter

@C00kie wrote:

Al veeeeellll langer dan een week hoor al maanden, heb vandaag met ze gemaild nog geen antwoord

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.