Tijd boordcomputer instellen

Forumindex Forums Modellen Astra Tijd boordcomputer instellen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

Hallo,

Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Opel Astra uit 2005. In de Opel zit een navigatiesysteem gebouwd. Hoewel de stuurbediening wel in combinatie met de navigatie werkt, kan ik de tijd en datum op de boordcomputer niet instellen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Werkte via RDS kun je niet zelf instellen, een tijdje op een NL zender zetten moet het oplossen

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga het proberen, geldt dat ook voor de datum?

Ja

Originele navigatie?

moet gewoon handmatig in te stellen zijn heb je misschien foto van de navigatie systeem die erin zit
    heb zelf ook een andere radio erin gezet maar kan de tijd en datum gewoon via de radio instellen :jerry

Ik kan nergens het merk vinden. Is het mogelijk om hier afbeeldingen toe te voegen?

ja dat is zeker mogelijk ff uploaden via photobucket.com en het linkje van img hiero plaatsen

Hier foto embedded.

Navigatie die er in zit is niet origineel. Met de radio op FM zetten krijg je niet de goede tijd/datum.

Met die moet het ook kunnen, wel is een filmpje van gezien op settings drukken en dan bc 10sec vast houden dacht ik.

Anders met de tech-2 of op-com op tijd laten zetten.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=qNaYh8lmGy8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik ga het morgen uitproberen. Bedankt voor de moeite, ik laat het nog weten.

met deze moet het idd ook kunnen ik heb hem namelijk ook :jerry

je moet even na menu gaan als het goed is 2de van recht (of de eerste 1van de 2) dan na bc setting en dan kan je het instellen

zou het morgen even voor je nakijken en zou dan ff opschrijven na welke menu’s je precies moet gaan ;)
    weet niet of je toevallig in de buurt woont van utrecht want dan mag je ook evt wel even langs komen en wil ik je wel even helpen ermee

ik laat het je morgen weten

Het is gelukt, hartstikke bedankt voor de hulp!

Groeten Youri

super veel plezier en veilige km met je astra :thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.