Tigra meeting 9 April

Forumindex Forums Modellen Tigra Tigra meeting 9 April

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur

[rquote=1911504&tid=145932&author=Kay..]hahahah ken het probleem :P Als je hulp nodig hebt wil ik best een keer komen helpen bij je tigra met de audio dan he :P

maar heb wel zin in een echte meeting :P heb met dominic alleen maar staan kletsen en versteld staan kijken hoe iemand een granaat vond whahahahahhaha :o[/rquote]

thnx
    Ik heb nu al iemand die klaar staat om dat te doen is een vriend van ons en ik weet dat die het goed kan en is lekker kort in de buurt (3km max) is alleen ff kijken wanneer hij tijd heeft. En ik heb dan ook nog de tijd om de spullen allemaal bij elkaar te zoeken (moet nog nieuwe bekabeling halen en de sub uittesten of het nog werkt)
    Dus dat komt wel goed.

GrLinda

Daarnaast een granaat damn dat is wel heavy gelukkig is het goed gegaan anders hadden we wel een ander verhaal gezien.

@dominic

En al een datum bekend? ik ga trouwens wel naar asten wanneer dat is geloof begin mei wat ik net ergens gelezen heb. Wie weet komen er meerdere? (is alleen kijken of ik met de tigra of met de kadett ga)

Hmmmzzz wnnr en waar? ik wil ook wel komen dan :D

Haha, die Kay wil overal bij zijn met zijn Tieg :thumbup !

Heb er, sinds zaterdag, ook een Tiegje derbij, voor de vriendin die er voornamelijk mee zal gaan rijden..

hahaha ja natuurlijk heb hem net ben er super trost op en wil er ook nog wat aan gaan doen ( niet veel maar wel wat )

En is toch altijd gezellig zondag heb ik ook weer BOTS

Ja ik heb er ook zin in ben ook net een nieuwe eigenaar en wil mn nieuwe tigje wel showen hihi. Is alleen ff kijken of het lukt om alles al ingebouwd te krijgen wat ik wil. Moet ook ff kijken voor andere boxen ff kijken of ik dezelfde kan vinden als die erin zitten van JBL aangezien van 3 de kapjes weg zijn.

Inderdaad, is te begrijpen Linda!

Hey Kay, zag dat je van de week bij de Bedo geweest bent (Waalre), waar kom je vandaan.. ?

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.