thermostaat astra f,wie kan me ermee helpen -BELGIË-

Forumindex Forums Modellen Astra thermostaat astra f,wie kan me ermee helpen -BELGIË-

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

beste leden

ik zou graag men thermostaat vervangen maar ik kan dit zelf niet, iemand die in België woont die me ermee zou kunnen helpen? Ik zou deze heel dankbaar zijn! :D

b07
    Deelnemer

de enige echte oplossing is de thermostaat laten vervangen,als je geen geld heb om het te laten doen kan je wel als alternatief een stuk karton voor je radiator zetten,hoe meer je de radiator afdekt des te sneller die warm word,let wel op als je em te veel afdekt word die te warm ,hou dus goed je temperatuur meter in de gaten.

het blijven rijden met een thermostaat die open blijft staan is niet zoon probleem,je heb wat meer vervuiling maar auto gaat er niet van kapot.

Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

@b07 wrote:

de enige echte oplossing is de thermostaat laten vervangen,als je geen geld heb om het te laten doen kan je wel als alternatief een stuk karton voor je radiator zetten,hoe meer je de radiator afdekt des te sneller die warm word,let wel op als je em te veel afdekt word die te warm ,hou dus goed je temperatuur meter in de gaten.

het blijven rijden met een thermostaat die open blijft staan is niet zoon probleem,je heb wat meer vervuiling maar auto gaat er niet van kapot.

ok, maar heb geen idee van hoeveel het moet kosten bij de garage. eens luisteren dan maar

asconahobbyist
    Deelnemer

je moet de distributie loshalen,reken op 1 tot 1,5 uur arbeid en dan een thermostaat en een paar liter koelwater,dus een 150 tot 200 euro ben je wel kwijt,als je t bij een universeel laat doen.
    Jammer dat je zover weg woont,had je er best bij willen helpen.

Astra 1.4 NZ
    Deelnemer

@asconahobbyist wrote:

je moet de distributie loshalen,reken op 1 tot 1,5 uur arbeid en dan een thermostaat en een paar liter koelwater,dus een 150 tot 200 euro ben je wel kwijt,als je t bij een universeel laat doen.
    Jammer dat je zover weg woont,had je er best bij willen helpen.

Ja inderdaad jammer, is veel geld voor een thermostaat..

b07
    Deelnemer

ja de thermostaat alleen kost maar 5 euro

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.