tevreden opel grandland rijders

Forumindex Forums Modellen Grandland X tevreden opel grandland rijders

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 174)
  • Auteur

Ja, en? Als wij een en dezelfde zouden zijn wat boeit het jou dan wiens profiel wordt gehanteerd?

Maarre, zeg nu eens eerlijk : zijn jij en hans glx niet dezelfde?

Vanzelfsprekend! Als ik iets leuk vind dan verdient dat een duimpje omhoog. Is daar wat mis mee?

uw eigen domme uitspraken liken is wel het allerlaatste.   Geeft duiding wat voor iemand jezelf bent…  Gek.

Maar ok, je snapt het niet….  een floki die een floki “liket”……  Ja, iedereen zal dat wel normaal vinden….

Jij probeert je echt wel overal uit te wringen….  Hopeloos echter.  Genoeg bewijzen, Quanki/Flodor

wil je graag dat ik een nieuw topic open: Hopsa = Gans glx en omgekeerd?

waar zijn de linken dan wel ??

Topic openen ??   Van uw gezever en fantasie schrikt niemand meer ,  zot.

Duidelijk nu wel, waar jij mij en 4 anderen van beschuldigt ben jij dus eigenlijk zelf met gans.glx.

Duidelijk ?    waahaahahahahhahahahahaha   gestoorde gek.

Gelukkig zijn er ook zeer tevreden (???) andere premiummerk rijders :

https://autocup.nl/zwakke-punten-bekende-problemen/volvo-xc40/

ik ben een uiterst tevreden XC40 rijder.  Kon niet gezegd worden over de GLX.  Dat is een feit waar ik over kan meepraten.

Praat jij gewoon over uw Kuga en de GLX

Gans / Hopsa, jij / jullie rijden even geen Grandland X meer. Praat nu in jullie beider profiel over je huidige premiumauto.

Wesly

WeslyDeelnemer
    15 4

Dag allemaal,

ik heb de handdoek inmiddels in de ring gegooid en mijn Grandland verkocht aan de dealer.  De reden is onder andere alle piepjes een kraakjes. Krakende armleuningen in de deuren. Luxe geluidsinstallatie die je niet hard kan zetten omdat dan de deurpanelen aan alle kanten gaan resoneren en trillen. Voorraam verwarming die maar half werkt. Automatisch inparkeren wat niet meer werkt, enz. enz.

heb nu een XC40 gekocht……… man wat een verschil

Deze persoon kan er blijkbaar ook over meespreken.

Ik citeer Wesly: heb nu een XC40 gekocht………..man wat een verschil.      < Dat dus! :good:

Eén mens die wat schrijft en daar raak jij opgewonden van?

Nee beslist niet opgewonden . Gewoon harde feiten, en zo zijn er tientallen verdwenen van dit forum. Ik heb echt geen zin om die allemaal op te sporen, en te benoemen. Jopsa steekt daar nogal wat energie in, om feiten boven tafel te krijgen, maar ik ga echt met wappies zoals jullie, (Floki/quandor) daar geen energie mee verspillen.

Grappig, dit is nu de zoveelste keer (8, 9 of 20-tigste keer) dat je schrijft dat je er geen energie meer insteekt, toch blijf je maar posten en nog grappiger is wellicht dat je een bijnaam ‘die jou en Hopsi zijn toebedeeld, ic. Wappies gewoon /’kaapt’. Hoe origineel.

We hebben hier over een uitstervend ras in dit Topic. Misschien dat je nog tevreden mensen vindt maar dat zullen echte Opel rijders zijn en niet de Franse Meuk zoals het nu is.

Ik rijd nu een jaar met mijn Mercedes en ik kijk nog steeds elk moment van de dag uit om in de auto te stappen en ergens heen te gaan. Gewoon die smile die zo’n auto op je gezicht krijgt. Over alles in nagedacht met die auto, niet 1 probleem gehad in het eerste jaar. de Volvo XC40 t5 hybride heeft mijn moeder, maar haalt het gewoon niet qua denk vermogen met de Mercedes. Rijdt absoluut fijn, maar qua doordachtheid redt hij het gewoon niet. Ook qua schermen en navigatie is het drama. Maar auto is stuk beter dan een Grandramp

En kunnen we nu afsluiten na de heldere uitleg van @Grandramp ??

Wat betreft de opmerking ivm navigatie en schermen ivm XC40…..  Nog geen problemen gehad (maar ik zeg nooit, nooit) wat wel degelijk anders was met de GLX.  Ik zou blij geweest zijn moest dat (scherm en navigatie) het enige probleem geweest zijn bij die schrootbak van een GLX.

@quanki : hopsi vind ik ook wel leuk klinken.  :good:

quote Hopsi :  [En kunnen we nu afsluiten na de heldere uitleg van @Grandramp ??] end quote,

maar vervolgens binnen 3 minuten weer 2 berichten gepost. Hoe geloofwaardig moeten we je precies nemen?

Dag Quandor……../Floki

Ja, doei doei!

Quandor ?

Het was een vraag.  Zie je het vraagteken staan ?

Dan antwoordt men met ja of nee.

Jij begrijpt dus een doodgewone vraag niet eens.

Nog een keer dan…

Kunnen we afsluiten na de heldere uitleg van @grandramp ?

Quandor/Floki ?   Antwoord is JA/NEE.   Dit nog even ter herhaling.

Wat denk je zelf?

dat je geilt op berichtjes, pervert.

Afsluiten dit draadje, er zijn geen tevreden (of toch bitterweinig tevreden) Grandramp rijders.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 174)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.