testbank

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur
    Berichten
  • #17665691

    Maik, soldeer eerst dat kreng er nu maar in zoals voorgeschreven door EDS.
    Vervolgens ff naar fasttech.

    Aan de hand van alle waardes en de uitdraai kun je heel veel meer zien.
    Ik heb wel redelijk wat vertrouwen onderhand in fasttech.

    Vorige maand nog ff in mijn pauze bij hun geweest.. (werk op het andere industriegebeid zeg maar haha)
    Weten wel waar ze het over hebben.

    Staan ook erg leuke projecten daar

    #17665692

    jah dat doe ik
    kmoet die bebuizing ook eerst laten nog lassen daarna kan ik daarheen.

    #17665693

    om gelijk maar even van dit topic gebruik te maken..
    is het eigenlijk wel nodig om de mapsensor in de ecu aan tepassen met eds phase 3 chips?
    ik kan er op de eds site niks over vinden.
    pas bij phase 3,5.
    ik ben zelf ook bezig met deze chip dus vandaar mijn vraag.

    #17665694

    nee klopt staat er ook niet bij
    maja grote vriend gsi maffia met zijn comentaaraltijd weet tog alles beter
    ik laat het wel weten als die om de testbank staat

    #17665695
    Quote:
    origineel gepost door skinsdale
    nee klopt staat er ook niet bij
    maja grote vriend gsi maffia met zijn comentaaraltijd weet tog alles beter
    ik laat het wel weten als die om de testbank staat

    laten we het erop houden dat ik duidelijk meer weet dan jij..

    want aan jou topics te zien weet je er niet veel van..

    als je alles nog vragen moet.. los eens een keer zelf wat op

    EDS geeft aan dat je bij fase 3 een dampfrad moet gebruiken.. daardoor hoef je de mapsensor niet te vervangen

    het dampfrad neemt de functie van de mapsensor over.. want de mapsensor van een originele ecu is begrenst op 0.95 bar

    als je hun site goed nagekeken had, dan wist je dit al.. ipv al die vragen te stellen..

    #17665696

    dit forum is voor vragen stellen magoed
    en jah kben niet zo,n duitse lezer en op die vertaling site dan kopt dat hele verhaal niet meer bv google
    en neej kheb er ook niet veel verstand van vandaar ik alles vraag op dit forum waar die voor is

    #17665697

    hey boys kom op.
    laten we het leuk houden.
    we zijn hier om elkaar te helpen.
    en niet om elkaar in de zeik te drukken

    #17665698

    hey kheb de dampfrad gemonteerd hij loopt er zeker beter op 1,2bar turbodruk
    en hij heeft zeker een 4,5 benzinedruk nodig heel appart .
    en trekkracht is enorm toegenomen v ooral in hoge toeren
    nu aleen de buizen van turbo nog omdta ik ene kant 63mm en
    andere deel orineel dus dat werkt ook niet geweldig

    #17665699

    heb je arp bouten in je drijfstangen zitten?

    #17665700

    nee dat niet

    #17665701

    Sommige motoren zijn voorzien in de fabriek zeer zachte cilinderkoppen, het model jaren 1993-1995 met een KS-hoofd zijn zo zacht, de schroeven los het hoofd met de tijd. Voor deze voertuigen die u moet overwegen voordat u enige goede prestaties van de zetel van de cilinderkop bouten aan met een koppel van 100 Nm over

    dit heb ik van eds aleen vertaalt en niet egt duidelijk wat betekend het dat ik de bouten met 100nm aan kan/moet draaien?

    #17665702

    ik heb coscastkop moet ik die bouten dan aandraaien of moet ik gewoon ander arp kopbouten in doen

    #17665703

    ik bedoel drijfstang bouten
    geen kopbouten

    #17665704

    nee dat weet ik bedoel moet ik de kopbouten veranderen naar arp bouten of zal dat nie nodig zijn.
    en heoveel moet dat dan wel nie kosten als je die erin wil die drijfstangbouten

    #17665705

    @skindale onthoud nou pks kosten geld!

    en zijn slechtte besparingen hoor voor dat ik zou gaan chippen en dat soort zooi zou ik eerst me drijf werk in top conditie hebben ivm met levensduur :jerry

    #17665706

    Originally posted by skinsdale
    ik heb coscastkop moet ik die bouten dan aandraaien of moet ik gewoon ander arp kopbouten in doen

    Ik zou die bouten (kop) lekker laten zitten.
    Zorg eerst voor arp drijfstangbouten.

    Das veel belangrijker.
    die krijgen meer op de donder dan je kopbouten

    #17665707

    wat kost zo,n geintje dan en is dat perse nodig dan ?
    kdacht dat een orinele motor wel 300pk aan kan zonder veranderingen aan zulk soort dingen

    #17665708

    drijfstangbouten kosten 100 euro ofzo…
    nadeel is dat je carterpan eronder weg moet..

    Standaard bouten kunnen geen 300pk aan in mijn ogen.

    Ik vervang ze bij elke motor..
    Vertrouw de orginele zelfs nog niet bij orgineel vermogen.

    Maar goed komt ook omdat ik eens een blok heb gehad wat na 250km in puin lag..
    ook een drijfstangbout die het begeven had..

    sinds dien trek ik direct van elke motor de carterpan eraf en plaats direct arp bouten…

    #17665709

    @corsa boy welke gebruik jij de pro series?

    #17665710

    hangt ervan af..
    Bij een 8v blokkie die atmo blijft gewoon die iets goedkopere

    Voor mijn eigen motor die pro versie, maar daar zijn alle bouten van arp, krukas, drijfstang, vliegwiel, headstuds

    #17665711

    dus let zoiezo pro

    #17665712

    wel zo makkelijk als je steeds een stapje verder wil gaan.
    En dat gaat vrij goed met een geblazen motor ;)

    :thumbup

    #17665713

    hoeveel vermogen of turbo druk kunnen de standaart drijfstangen en zuiger aan?
    ik heb het oude type blok.
    sorry maikel maak even gebruik van je topic als je het niet erg vindt

    #17665714

    kun jij dat niet en eer voor me ficksen corsa boy
    dus aleen andere drijfstang bouten is genoeg dan?

    #17665715
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.