Terug van weggeweest

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Terug van weggeweest

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Hey ik ben danny 25 en kom uit den helder zoals de titel al zegt terug van weggeweest was vroeger ook actief op dit forum alleen dan als corza_16V toen nog met de corsa van me moeder ben opgegroeid met opel alleen toen ik zelf me rijbewijs had gehaald belande ik in een 4 tal peugeots waaronder een 106 2x een 206 en een 207 daarna 2 maanden een grande punto maar dat beviel me helemaal niet en nu uiteindelijk dan toch terug bij opel ga van de week een corsa D 111 edition ophalen

Welkom terug, ik hoop dat het Fiat gerelateerde zaken waren die je niet bevielen, de Corsa en Punto delen namelijk dezelfde bodemplaat!

Ja de auto was super kwa rijden ook die tjet fantasties alleen kon niet aan dat diat logo wennen dat straalt niets uit en heb verder ook niks met het merk dus vandaar haha

welcome back :D

Ff een paar snelle fotos alvast xenon ingebouwd en led stadslicht en kentekenverlichting

@Danny1987 wrote:

Ff een paar snelle fotos alvast xenon ingebouwd en led stadslicht en kentekenverlichting

Mooie wagen, maar heb je nou xenon in de originele koplampen geplaatst?

Ja orginele koplampen idd

Waarom heb je niet gekozen voor projector koplampen i.v.m stroolicht?

Welkom terug! Mooie corsa heb je daar. Heb jij je de xenon in kunnen bouwen zonder de bumper te hoeven demonteren? Hoeveel k heb je ingebouwd en welk merk? Ben zelf namelijk ook van plan het in te bouwen.

@opeltje omdat ik de auto net een dag heb en nog geen andere koplampen heb maar heb een hekel aan gewone lampjen dit staat veel mooier en strooilicht valt wel mee ook kwestie van koplampen achoonhouden

Het is een 6000K ser van Pilot gewoon in te bouwen zonder demontage van de bumper

@Danny1987 wrote:

@opeltje omdat ik de auto net een dag heb en nog geen andere koplampen heb maar heb een hekel aan gewone lampjen dit staat veel mooier en strooilicht valt wel mee ook kwestie van koplampen achoonhouden

Het is een 6000K ser van Pilot gewoon in te bouwen zonder demontage van de bumper

Ziet er inderdaad wel beter uit :thumbup ik zelf weet dat het bij een astra G wel heel erg is qua strooilicht.

Moest wel even denken wat je bedoelden met achoonhouden :jerry

Verder nog plannen mee?

Ja spoilertje en een setje Zilvere of zwarte twinspoke velgen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.