tellerhuis met rpm monteren corsa b?

Forumindex Forums Modellen Corsa tellerhuis met rpm monteren corsa b?

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

weer even een vraag (ben duidelijk niet bekend met corsa’s :angel )

heb nu een corsa met zo’n walgelijk rood interieur. nu kan ik de knoppen wel omwissellen maar hoe zit het met de km-teller. dit is er 1 zonder toerenteller namelijk.
    kan ik deze vervangen voor 1 met toerenteller? en is dit plug en play of moeten er draden oid omgezet worden?

gaat om een corsa b uit 95 met een c14nz motor ( joy uitvoering )

plaatje bij t praatje ;)

Dat is volgens mij wel mogelijk. Ik weet niet hoe je engels is maar hier heb je een how to:
    http://www.mediafire.com/?dntdytnmm19″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Teller is zonder enige aanpassing te wisselen voor een met toerenteller..

zorg wel dat je W= getal onderaan de snelheidsmeter redelijk overeen komt met je huidige teller..

Willem

Ook ff letten op analoog (vanaf 20km/h) of elektronisch (vanaf 0 Km/h).

thanx :thumbup nu nog ff snel andere teller regelen, kan niet wennen aan dat rood en blijf het constand in mn ooghoek zien :???: (hou wel goed de snelheid in de gaten zo :-P )

En als je aan de achterkant bij de teller het pinnetje wat verschuift kun je de kilometerstand aanpassen naar je huidige stand. Dat heb ik toen gedaan bij mijn eerste corsa b. :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.