telefoon insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia telefoon insignia

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

hallo allemaal, nieuw in dit forum.
    Ik heb net dikke insignia uit duitsland gehaald, bi-turbo, sportuitvoering en de hele mikmak erop. Kan echter telefoon niet vinden, heb het idee dat het er niet op zit :( echter knoppen doen het wel, maar geburt niks. (VERWIJDERD GEEN VERKOOP IN FORUMS) en daar vind ik hem zo in de instellingen.
    Iemand ervaring ?? is dit achteraf nog te instaleren ??

Zit er wel een Bluetooth module in? Zonder dat gaat de telefoonfunctie ook niet werken. Als die er wel in zit (zie config-instellingen op je scherm) moet je eerst de telefoon “pairen” met je carkit in de auto. Hoe staat in de gebruiksaanwijzing voor het Entertainment systeem. Vaak is de code 1234 of 0000 (standaard af-fabriek). Je moet ook eerst de koppeling open zetten in de auto en de telefoon laten zoeken naar bluetooth apparaten. Je zal geen “Insignia” maar een apparaatcode zien in de telefoon. Als je gekoppeld hebt kun je zelf de naam in de telefoon aanpassen.

Thanx,maar dit wist ik allemaal al, is mijn tweede insignia.
    Heb ondekt dat ik idd geen bleutooth heb, achteraf instaleren lees ik dat niet mogelijk is, dus zal een parrot of zo moeten instaleren.
    Iemand dit al gedaan en parrot in asbak geinstaleerd ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.