Telefoon houder in Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Telefoon houder in Astra H

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Ha mede Astra rijders..

Ik heb sinds een paar dagen een Astra H in mijn bezit en dat bevalt allemaal geweldig maar ik zit met 1 klein probleempje / vraagje.

Hoe hebben jullie de telefoon houder opgelost? Ik ben zelf allergisch voor spullen die je op je ruit moet plakken en schroeven en boren in het dashboard is dus ook een no-go.

Hebben jullie een mooie oplossing voor mij? Eventuele foto’s als men die heeft voor een impressie zou geweldig zijn!

Kom maar op met suggesties :thumb

Als je bluetooth hebt op je gsm (wat tegenwoordig op elke gsm zit)
    ben je het best met een UHP4 bluetooth module, deze laat je toe om handsfree te bellen via de wagen, gewoon door met je gsm in de wagen te stappen. OPGELET deze module werkt enkel als je een GID of CID scherm hebt (tik Opel GID of Opel CID in op google afbeeldingen voor een voorbeeld).
    Dan kan je dus via je boordcomputer je telefoon raadplegen etc. Veel mensen op dit forum hebben dit reeds geïnstalleerd, er bestaan dan ook kits met alles bij (bekabeling etc.) op ebay voor ca €150. Ik overweeg ook om zoiets te kopen. Indien je alles zelf doet heb je wel een opcom nodig om het te activeren ofwel ga je naar een garage en betaalt ervoor ca. €30 (hangt af van dealer tot dealer), dat is wat jou keuze is. Maar voor de prijs van een bezoekje aan de garage voor activatie heb je een opcom en daar kan je nog veel meer mee. Handig toestel, maar ik ga daar niet over verder gaan, want daar is al genoeg over geschreven op dit forum :)

Hopelijk heb je er iets aan…

Jeffrey

P.S. Voor moest je het niet doorhebben, die module zit achter je radio weggestopt, dus hoef je nergens iets aan het interieur aan te passen of bij te voegen… enkel module achter radio en micro(kabel) langs handschoenenkastje en A-stijl naar het dak laten lopen en aan dat roostertje aan je interieurverlichting steken…

Ik hou heb gewoon in me broek zak op de manier zoals Jefkere zegt ;)

@Jefkere wrote:

Als je bluetooth hebt op je gsm (wat tegenwoordig op elke gsm zit)
    ben je het best met een UHP4 bluetooth module, deze laat je toe om handsfree te bellen via de wagen, gewoon door met je gsm in de wagen te stappen. OPGELET deze module werkt enkel als je een GID of CID scherm hebt (tik Opel GID of Opel CID in op google afbeeldingen voor een voorbeeld).
    Dan kan je dus via je boordcomputer je telefoon raadplegen etc. Veel mensen op dit forum hebben dit reeds geïnstalleerd, er bestaan dan ook kits met alles bij (bekabeling etc.) op ebay voor ca €150. Ik overweeg ook om zoiets te kopen. Indien je alles zelf doet heb je wel een opcom nodig om het te activeren ofwel ga je naar een garage en betaalt ervoor ca. €30 (hangt af van dealer tot dealer), dat is wat jou keuze is. Maar voor de prijs van een bezoekje aan de garage voor activatie heb je een opcom en daar kan je nog veel meer mee. Handig toestel, maar ik ga daar niet over verder gaan, want daar is al genoeg over geschreven op dit forum :)

Hopelijk heb je er iets aan…

Jeffrey

P.S. Voor moest je het niet doorhebben, die module zit achter je radio weggestopt, dus hoef je nergens iets aan het interieur aan te passen of bij te voegen… enkel module achter radio en micro(kabel) langs handschoenenkastje en A-stijl naar het dak laten lopen en aan dat roostertje aan je interieurverlichting steken…

Ha Jeff, bedankt voor je antwoord maar dit is niet helemaal wat ik zoek.
    Ik ben niet helemaal duidelijk geweest in mijn post denk ik ;)

Het moet een houder zijn, ik wil mijn GSM gaan gebruiken voor navigatie, bellen vind ik niet belangrijk, dat doe ik nooit in de auto :)

Even een klein plaatje als voorbeeld ..

Zoiets zoek ik dus, ik kan alleen geen enkele shop vindend ie dat kan leveren ( behalve vieze zuignappen op je ruit ).

Thnx anyway!

wat je ook kan doen, is zon ambi pure luchtverfrisser halen. daar die achterkant met die 4pootjes afhalen die je in je verwarming steekt. die achterop een houder lijmen. en dan zit die fraai op je verwarming.

ik heb al meerderen gezien die het zo hebben gedaan.. wellis waar niet met telefoons, maar met een ipod enzo.

Ik heb een houder die je tussen het info display en je dashboard klemt, mooie en beschadigd ook niks. Zal even kijken voor het merk.

@ Dion87
    Dat is inderdaad nog niet eens een gek idee! :thumb

@ Supermotard
    Heb je daar misschien een foto van zodat ik een idee ervan krijg?

Had ik inderdaad verkeerd begrepen :)
    Mooie creatieve oplossing van Dion87 king:
    Ik zou voor zoiets gaan als ik van jou was.

Veel geluk met zoeken naar een oplossing :thumb

Jeffrey

Komt tie dan,

Nog een,

Op internet gevonden, nog duidelijker,
    http://www.pdaplus.nl/nl/brodit-proclip-853440-opel-astra-2004-2009-center-mount.html” onclick=”window.open(this.href);return false;.
    € 19.95
    Succes, hij zat bij mij in de auto toen ik hem kocht!

Je kan kijken op http://www.brodit.com voor meer steunen.

@Supermotard wrote:

Komt tie dan,

Nog een,

Op internet gevonden, nog duidelijker,
    http://www.pdaplus.nl/nl/brodit-proclip-853440-opel-astra-2004-2009-center-mount.html” onclick=”window.open(this.href);return false;.
    € 19.95
    Succes, hij zat bij mij in de auto toen ik hem kocht!

Hee thnx! dat is inderdaad een mooie oplossing! Zit het zo niet in de weg voor je display ?

Ik klik hem er op en er af wanneer nodig, alleen voor mijn navi.
    En hij verbuikt toch te veel, :hmmz :hmmz dus het diplay maakt dan niet uit

@Supermotard wrote:

Ik klik hem er op en er af wanneer nodig, alleen voor mijn navi.
    En hij verbuikt toch te veel, :hmmz :hmmz dus het diplay maakt dan niet uit

Haha oke, bedankt zover! Hier kan ik zeker mee uit de voeten ..

ik ga iets maken waardoor ik hem zonder houder gewoon voor ’t infoscherm kan zetten. (horizontaal)

klein balkje met dubbelzijdige tape ofzo, zodat ie niet meer wegschuift

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.