Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Tegenhanger van het klaag topic: Het blijheid topic!!

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 62 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 188)
  • Auteur

Ik heb zometeen een sollicitatie en ga daarna even shoppen met mn muti! :D

Succes :thumbup

morgen b manta halen.
    en een goed bericht in huis gekregen.
    heb een ander huis toegewezen gekregen.
    heb ik straks eindelijk een huis met een eigen oprit en hok.
    kan ik na liefe lust sleutelen.
    en kom ik niet meer te laat voor het eten.
    en ben ik eindelijk van deze :fy1:fy1:fy1:argue:argue peep buurt af.

Nog wat leuke kleine dingetjes geshopt :)
    O.a. een 2 kado’tjes voor BaasJ ;)

Zojuist ingepakt: :D

oja.. en sollicitatie ging goed donderdag een inwerkdienst meedraaien en maandag arbeidsvoorwaardengesprek als ik met ze in zee ga.. Ik twijfel alleen..?!

whuttttttttt wat is t??????

Jáááááááááááááááááááááa ;);););)

gisteren heb ik toch mijn nokasje kunnen wisselen.. :wors ik was al bang het verkeerde te hebben. nu nog weer afstellen! zijn er hier nog vrijwilligers om mij bij te staan hier in breda?:angel

vandaag op vakantie, heb wat geld opzij gelegd voor wat opel schaalmodelletjes te kopen :wors

Morgen hopelijk voor de laatste keer naar Lobith om de technische rommel uit de weg te werken zodat er daarna gespaard kan worden voor het plaatwerk als de vakantie eind dit jaar voorbij is.
    Er zit alleen 1 maar aan, als er iets groots kapot is komt er een post in het klaag/zeik topic met veel gecensureerde tekst :hmmz

4 kaartjes voor defqon 2010:wors

HEEL BELANGRIJKE TOETS GEHAALD EN DUS GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!! :agent
    Kan binnenkort mijn diploma in ontvangst nemen en ben dan officieel ‘zuster Roos’ Verpleegster.. :angel

Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed, kom waarschijnlijk in best hoge loonschaal voor een beginner omdat ik al 2 jaar zo nu en dan invalwerk doe bij die instelling! Yay! Contract komt mijn kant op..

Gefeliciteerd:jerry

……..daar word je blij van…

gr

Danny

JEEEEEEE HAAAAAAAA, de zon schijnt, en ik ben vrolijk, lekker knallen met de muziek :D

ZOMER in de kop :angel

Kom maar op met die warme strand feesten :thumbup

Doe je goed meis :D!

origineel gepost door OpelRoos
    HEEL BELANGRIJKE TOETS GEHAALD EN DUS GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!! :agent
    Kan binnenkort mijn diploma in ontvangst nemen en ben dan officieel ‘zuster Roos’ Verpleegster.. :angel

Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed, kom waarschijnlijk in best hoge loonschaal voor een beginner omdat ik al 2 jaar zo nu en dan invalwerk doe bij die instelling! Yay! Contract komt mijn kant op..

origineel gepost door OpelRoos

:thumbupeen jonge zuster is natuurlijk altijd welkom

Danke schon mensen! :D

Vandaag van mijn werkgever, een nieuwe gevulde gereedschapskist gekregen. :D:D

origineel gepost door arjontje

Laat jouw baas eens met de mijne gaan praten :P Kan nog wel een nieuw balanceer apparaat gebruiken.

origineel gepost door InjectTheVenom

origineel gepost door arjontje

Laat jouw baas eens met de mijne gaan praten :P Kan nog wel een nieuw balanceer apparaat gebruiken.

Ook die hebben we nog niet zo lang.

Wat is nieuwbouw toch geweldig. :jerry

SHARBY is weer gekeurd na 2 jaar winterslaap:P

Vandaag een keer , een leuke brief gehad van de belasting dienst. :D
    Alleen de belastingdienst leeft in de toekomst, dagtekening 22 mei 2010 :wtf

vandaag dagje vrij

Heb m’n auto weer terug!!!:D
    Rammel van de kofferbak is verdwenen dus lekker rustig weer in de auto!

Heb gister een prachtige achterruit gemonteerd gekregen waar ik behoorlijk blij mee ben :D Spaargeld voor de vakantie schiet ook al goed op.

Woensdag lekker dagje vrij :D

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 188)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.