Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Supermooie echte GSI te koop!
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 6 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
11 mei 2012 om 19:50 #17248455
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=214013689″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kwam deze vanmiddag tegen, Het kost wel wat maar je hebt dan wel iets exclusiefs :wub :wub :wub
Ik zeg, wel aan de prijs maar super strak! :wub :wub
11 mei 2012 om 20:14 #18016739Errug mooi! Ik zie wel wat details die toch er op wijzen dat het niet helemaal origineel Kadett is. Zoals de nieuwere SFI bak en er zitten Irmscher achterlichten op, maar dat kan natuurlijk een keer vervangen zijn en niks mis mee. Maakt me alleen wel benieuwd of er nog meer aan gedaan is. Voor die prijs moet het wel helemaal tiptop in orde zijn natuurlijk. Die ik een tijdje geleden in ENgeland spotte (weliswaar met stuur aan verkeerde kant een geen GSI) was echt helemaal nieuw nog, had zijn hele leven alleen maar binnen gestaan. Amper mee gereden… En die ging uiteindelijk weg voor rond de 1500 pond als ik met goed herinner… In elk geval bizar weinig!
11 mei 2012 om 21:50 #18016740Sjeun!!!
12 mei 2012 om 08:41 #18016741er zit wel een deuk in het voor spatbord
12 mei 2012 om 10:47 #18016742mensen zijn echt helemaal gek geworden hee.. 7000 voor een kadett gsi die je ook voor 1000 kan kopen. er stond er hier ook al 1 voor 3250. helemaal van de pot gerukt!
van binnenstaan wordt een auto echt nie nieuwer.12 mei 2012 om 11:10 #18016743Dit is niet zo’n hele mooie volgens mij. Als ik het goed bekijk is al een de achterschermen gewerkt. Zit kleur en glansverschil in. Ook kun je duidelijk zien dat er onder de tankdop gewerkt is aan de wielrand aldaar..
Die andere van €3250,- die hier in Nederland staat is dan toch wel ff een stukkie mooier..
@Kaneelschep: Die Etjes worden alleen maar duurder, ze worden echt schaars nu en dat vertalt zich in de prijs. Er is ook al flink geacheerd op jou reactie in het andere draadje. Het is veel geld dat weet ik maar zoek maar eens een harde of nette Kadett op die niet totaal verbouwd is of vernacheld. Iedereen betaald ervoor wat het hem/haar waard is..12 mei 2012 om 15:57 #18016744@GTS2.2DTI wrote:
Dit is niet zo’n hele mooie volgens mij. Als ik het goed bekijk is al een de achterschermen gewerkt. Zit kleur en glansverschil in. Ook kun je duidelijk zien dat er onder de tankdop gewerkt is aan de wielrand aldaar..
Die andere van €3250,- die hier in Nederland staat is dan toch wel ff een stukkie mooier..
@Kaneelschep: Die Etjes worden alleen maar duurder, ze worden echt schaars nu en dat vertalt zich in de prijs. Er is ook al flink geacheerd op jou reactie in het andere draadje. Het is veel geld dat weet ik maar zoek maar eens een harde of nette Kadett op die niet totaal verbouwd is of vernacheld. Iedereen betaald ervoor wat het hem/haar waard is..Ik zie toch duidelijk een gebouw wat zich weer kaats..
12 mei 2012 om 17:51 #18016745Vanaf een foto is het altijd lastig maar onder de tankdop is gewerkt. Lijntje is daar net even niet echt strak..
12 mei 2012 om 19:29 #18016746@GTS2.2DTI wrote:
Vanaf een foto is het altijd lastig maar onder de tankdop is gewerkt. Lijntje is daar net even niet echt strak..
Mee eens, die ‘vouw’ voor het randje is daar net iets te bol, zit duidelijk plamuur onder. En de lak ziet er ook wel erg ‘vers’ uit…. Maar kom je natuurlijk zo achter als je de achterklep opent en even in het luikje van het achterlicht kijkt met een zaklampje….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.