Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Subwoofer inbouwen Vectra C 2004.. rode +kabel
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2012 om 16:31 #17244468
Beste Opelaars :D
Ik heb maar even een account hier aangemaakt aangezien ik zinds gister in bezit ben van een opel vectra C sedan uit 2004 :D
is me eerste EGTE auto ! ” de rest waren allemaal 600 euro auto’s “
Nu wil ik graag me me subwoofer inbouwen maar ik kan nergens een ruimte vinden om me + kabel van de accu naar binnen te krijgen..
op een ander forum heb ik gelezen dat de enige ruimte is waar de kabelboom naar binnen komt.. maar ik kan die niet vinden :hmmz .. zou iemand mij tips kunnen geven ?
en misschien een foto ofzow.. zou ik erg op prijz stellen!!
alvast bedankt!NOG GELUKKIG NIEUW JAAR TROUWENS :D!
groetjes!
Jaycie
5 januari 2012 om 20:41 #17962721volges mij was het rechts boven in dashboord kastje er uit en goed kijken zit ergens een zwarte dop als ik et goed had
5 januari 2012 om 20:47 #17962722hey thanks door je snelle reactie!.. ja die zie ik wel.. maar hoe moet je die openen :S want er zit een schroef achting iets in … weet jij dat??
8 januari 2012 om 19:16 #17962723Tis niet mijn eere eCHte maar wel de auto die al lang op mn lijstje stond die ik ook sinds gisteren heb :king Toen ik mn setje inbouwde in mn toenmalige Astra was een boor door t scherm bij de passagier de beste oplossing.
Hoe doe je t met die radio, ga je de fabrieks gebruiken of heb je een eigen erin gestopt en hoe heb je dat gedaan?
Wil het ook gaan doen maar heb nog niet gekeken hoe ik dat ding eruit kan gaan trekken.Greetz
8 januari 2012 om 19:27 #17962724ik heb het al gedaan.. ik heb hem via me deur door me zijscherm van de auto boven het wiel langs gehaald hahaha is niet egt mooi want je ziet de kabel als ik de deur open doe.. maar ik durfde niet zelf zomaar te boren!
en ik heb dubbeldin dvd speler.. die orgineel moet je ff die 4 schroefjes los halen is torx (zoals alles in opel).. dan moet je 2 zetjes inbus hebben de kleinste maatjes gebruiken en in die gaatjes duuwen .. dan voorzichtig deruit porre :D en voila!
8 januari 2012 om 20:21 #17962725Kabel kan je zo naar binnen trekken langs je stuurhuis.
8 januari 2012 om 20:53 #17962726heb je nog een inbouwframe nodig gehad voor je dubbel din?
25 oktober 2012 om 10:17 #17962719Weet iemand het antwoord op de laatste vraag? :D
25 oktober 2012 om 15:27 #17962727nou om dan maar zelf antwoord te geven; ja. ziet t er mooi uit? mwah
het rechthoekige scherm hoort duidelijk niet in t ontwerp thuis, ik had het rekje van de fabrieks radio eruit gehaald en dat nieuwe din ding erin gezet echter klemt het nou niet dat je zegt wauw dief proef en met wat trekwerk trek je zo de radio eruit. Ik t maar voor lief genomen en zit erin en valt er niet zomaar uit. toch jammer dat t niet zo stevig is als de fabrieksradio en dat het qua vorm zeker afsteekt. zal is ff een fotootje zoeken voor je.greetz
26 oktober 2012 om 06:35 #17962720Bedankt voor je reactie. Ben benieuwd naar de foto. :thumb
Jouw boordcomputer werkt nog zoals daarvoor? Heb jij bediening via de ruitenwisserhendel?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.