Stuurwiel vervangen

Forumindex Forums Modellen Astra Stuurwiel vervangen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Beste forumleden,

Ik rij met een Astra G van 2002 z16xe edition
    Ik heb uit een vectra een cdr500 radio/cd speler gehaald.

Die vectra b van 1998 heeft stuurwielbediening maar ik niet in mijn astra.

Nou is mijn vraag, kan ik het stuurwiel van de vectra met bediening over zetten in mijn astra als alle stekkeraansluitingen hetzelfde zijn?

Ik wacht jullie reactie af.

Nee, het stuurwiel is voor zover ik weet niet over te zetten. Maar als je ergens een Astra stuur met radiobediening én een sleepring met de juiste stekkers weet te vinden is het wel werkend te maken. Die sleepring is wel belangrijk, namelijk, en die van een Vectra past van z’n levensdagen nooit in een Astra.

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=155564″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    Hier is een mooie How-To hoe je stuurwielbediening van je radio moet inbouwen. De CDR500 ondersteunt dat, evenals de CCR600 en de CCRT700. Als het goed is zijn alle Astra’s erop voorbereid, dus met bovenstaande How-To en jouw radio moet het helemaal goed komen.

gooneybird,

Bedankt voor je bericht, daar kan ik wat mee!

Greetz leon

Geen probleem joh. Ik heb het een jaartje of zo terug ook zelf gedaan, dus als je er echt niet uit komt kan je altijd ff mijn kant op rollen dan doe ik het voor je. En bij het er af halen van je stuur altijd oppassen met de airbag unit en dat je jezelf niet voor je hoofd slaat met het stuur. Ik heb hier ervaring mee. ;)

We zijn er om elkaar te helpen hier, toch? :thumb

Ik heb 7 jaar geleden bij opel gewerkt, maar wist het niet zeker meer. Ervaring heb ik zat met opeltjes :-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.