Stuurwiel interface Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Stuurwiel interface Astra G

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo,

Afgelopen week heb ik een Opel Astra-G-CC 1.6SZR uit 2000 (3 deurs – sportversie).
    Vandaag heb ik een JVC KD-SD31 autoradio gekocht.

In mijn auto heb ik momenteel nog een originele autoradio, gekoppeld aan een stuurwiel interface. Deze wil ik graag behouden met de nieuwe radio. Wie kan mij vertellen wat ik precies nodig heb en waar ik dit het best (goedkoopst) kan kopen of bestellen?

Of heeft iemand een andere oplossing of opmerking?

Hopen op een bruikbare reactie!

http://www.acr-helmond.nl/shop/automerk_specifiek/27.1230-400_stuurwiel_interface_opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Productnaam: Stuurwiel Interface Opel
    Artikelnummer: 27.1230-400

Stuurwiel Bediening Interface voor Opel:

Opel Agila –> 2004

Astra –> 2004

Corsa 2000 –> 2006

Meriva 2003 –> 2007

Omega 2000 –> 2004

Vectra –> 2004

Zafira –> 2005

Headunit: Delphi/ Grundig/ Delco/ Philips

Als uw auto affabriek over bediening op het stuur beschikt en u wilt deze behouden bij het monteren van een andere autoradio of navigatie.
    Deze stuurwiel interface wordt aangesloten op de originele bedrading van uw auto en is alleen te gebruiken met een radiomerk gebonden lead.

Wij leveren deze radiomerk gebonden lead mee met de interface.
    Geef bij uw bestelling op voor welke autoradio de stuurbediening bedoeld is.

U hebt keuze uit de volgende leads;
    27.1000-01 voor een Alpine
    27.1000-03 voor een Blaupunkt
    27.1000-04 voor een Clarion
    27.1000-06 voor een JVC
    27.1000-18 voor een JVC (nieuw model vanaf 2011)
    27.1000-07 voor een Kenwood
    27.1000-09 voor een Pioneer
    27.1000-10 voor een Sony
    27.1000-12 voor een Zenec

De voorraad van dit artikel is sterk wisselend. Voor de actuele voorraad stuur een mail naar verkoop@acrhelmond.nl
    LET OP: Wanneer u dit artikel bestelt, geeft u als optie (opmerkingen bij uw bestelling ) aan voor welke autoradio of navigatie deze interface bedoeld is.

De autoradio of navigatie moet wel geschikt zijn voor stuurwiel-bediening. De prijs is inclusief de interface + 1 van de te kiezen leads. De foto die u ziet is de foto van de stekker van uw auto

Zo, dat is een zeer aardige prijs zeg! Is dit de enige manier? Is die ook nergens goedkoper te vinden?
    Welke van de twee JVC leads moet ik nu erbij bestellen dan?

Sorry, heb niet zoveel verstand van auto’s… Alleen dat Opel Astra het beste is natuurlijk!

Via de duitse ebay zijn ze ook te krijgen maar ism de verzendkosten zit je ook zo weer aan het zelfde bedrag.
    Deze verkoper is er goedkoop mee , heb ze wel duurder gezien.

Welk nr je moet hebben , kan je beter even naar informeren bij hun.

@Blue-Dragon wrote:

Via de duitse ebay zijn ze ook te krijgen maar ism de verzendkosten zit je ook zo weer aan het zelfde bedrag.
    Deze verkoper is er goedkoop mee , heb ze wel duurder gezien.

Welk nr je moet hebben , kan je beter even naar informeren bij hun.

Oke dankjewel. Heb tevens nog het product in onderstaande link gevonden. Is dit ook de geschikte adapter? Deze kost met verzendskosten 53 euro.

http://www.carsystem24.de/CAR-HIFI-ZUBEHOeR/Lenkradfernbedienungsadapter-74/OPEL-bis-BJ-2004-394/OPEL-JVC-Lenkradfernbedienungsadapte-Interface–bis–BJ-2004.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ja is ook de geschikte adapter.. ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.