stuurbekrachtiging met inbouw c20xe. elektrisch of hydrauli

Forumindex Forums Modellen Corsa stuurbekrachtiging met inbouw c20xe. elektrisch of hydrauli

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hallo,

opel corsa b x12xe uit 1999.

ik wil er een c20xe in hebben.
    Nu heeft mij corsa elektronische stuurbekracbtiging.

Kan ik dat behouden of moet ik naar de oudere hydrolische stuurbekrachtiging?

Wi, daar graagjullie ervaringen mee. Zoek functie gaf mij weinig bruikbare info.

mvg robert

Zou mooi de electronische houden, de ombouwset werkt alleen goed met een v-snaar. Ik heb de multiriem versie hier, en nog niet piepvrij. Dus als ik weer zou moeten, zou ik voor de electro stb gaan…

Volgens mij is zo’n ombouw na 1997 erg duur. Je moet (als ik het goed heb) allerlei tests doen die bij elkaar een aardige duit kosten. De meesten haken hierdoor af……

@2000 wrote:

Volgens mij is zo’n ombouw na 1997 erg duur. Je moet (als ik het goed heb) allerlei tests doen die bij elkaar een aardige duit kosten. De meesten haken hierdoor af……

dit , mits je hem op kenteken wilt

@johanhummer9 wrote:

@2000 wrote:

dit , mits je hem op kenteken wilt

Je bedoelt: dit, mits je (juist) verzekerd wilt zijn.

Je kunt gewoon elektrisch behouden, is ook het verstandigst. Ook bespaart het wat ruimte wat je toch al niet al teveel hebt onder de kap.

@2000 wrote:

als je robert z’n topic’s een beetje volgt weet je dat dit al aan de orde is geweest.

zijn vraag is welke stuurbekrachtiging gebruiken.

ik zou voor de elektrische kiezen weer een pomp minder die door de motor aangedreven wordt.
    de elektrische heeft input nodig alleen weet ik niet waar vandaan

werkt gewoon vanzelf

heb ombouw van 2000 model gedaan naar c18xe.

stuurbekrachtiging werkte gewoon.

signaal komt van pulsgever

Werkt idd gewoon

Zou de XE alleen wel ombouwen naar multiriem als het nu n vsnaar motor is
    Dit ivm monteren van een sterkere dynamo

Bedankt voor de info mannen.

en idd. Kosten ombouw is al in orde. Ook o keuren en verzekering.
    volgt later meer over.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.