okeej dan ga ik dat nog eens proberen. Dat zal wel wat voor volgende week worden. Deze week nog ff druk met school en werken en dit weekend is kermis hier dus ff flink zoepe:P
na 3 keer te zijn opgestuurd zonder fouten geconstateerd te zijn van de radio is hij naar jvc zelf terug gegaan. Deze melde dat de radio niet meer te repareren valt! Krijg mijn geld terug. Alleen nu ben ik op zoek naar een andere radio! Had aan een alpine liggen denken maar dan met ipod ondersteuning!
Maar voor iets meer geld heb je een fatsoendelijke dvd speler met klapscherm en ook ipod bediening! Weet iemand hier een goede van waar je de ipod ook kunt bedienen vanaf de radio???
Ben het met 14XE eens ligt aan voeding zodra de radio harder gaat en de ipod voedt moet de radio “harder”werken en moet deze dus meer stroom hebben maar dat krijgt ie dan niet.
origineel gepost door ruudjuh
Ben het met 14XE eens ligt aan voeding zodra de radio harder gaat en de ipod voedt moet de radio “harder”werken en moet deze dus meer stroom hebben maar dat krijgt ie dan niet.
no effence maar je reageert op een topic dat al 9 maanden oud is .
is ook opgelost! geld vn die radio terug gekregen en pioneer 5900dvd ervoor gekocht. Nergens meer geen problemen mee! En heb nu nog meer erop aangesloten als voorheen. dus ligt niet aan de auto lijkt me zo eh.
groeten Twan
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)