stroom probleem

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246467

    Goede morgen allemaal,ik zal me even voorstellen,ik ben patrick janssen en kom uit Haelen(limb.)en rij sinds mei dit jaar een vectra b 2.5 v6 uit 2000 motortype x2.5xe automaat station .sinds juni op gas.
    jammer genoeg met alleen maar problemen!
    juni dynamo vv div.koelslangen vv augustus accu vv deze bleek gescheurd.
    sinds juli brand het lampje van het motormanagment.komt door kapotte lambdasondes,deze dus maar vv (zij de garage) deze dus maar vv.lampje brand nog steeds
    de garage heeft opnieuw de comp.uitgelezen en zegt dat het aan de gasinstallatie ligt.de gas boer zegt nu dat ze me niet kunnen helpen omdat ikzelf de sondes heb vv.
    nu begint het gez..k weer opnieuw de auto start slecht of helemaal niet.accu laadt niet op,de dynamo geeft bij stationair draaien 13.04 stroom af maar bij de accu meet ik maat 11.87,daarbij zijn de accupolen warm de + zelfs heet.
    ik heb de polen los gehaald schoon gemaakt,maar dit mag niet baten.
    wie o wie kan mij helpen.
    als de auto rijd rijd hij top en ben ik dik tevreden.

    #17991122

    zet eens een goed massa tussen motor en accu
    door een startkabel tussen motor en accu en meet dan eens weer op je accu

    #17991123

    @syl-astra wrote:

    zet eens een goed massa tussen motor en accu
    door een startkabel tussen motor en accu en meet dan eens weer op je accu

    meteen geprobeerd,maar maakt geen verschil.laadstroom blijf steken bij 12.35

    #17991124

    ik zou jou kabels eens goed na gaan kijken. Bij mijn oude c25xe motor waren de kabels van de startmotor en dynamo de wat dikkere kabels !! +
    goed gesmolten. koper was helemaal broos waarschijnlijk bij jou ook zou het wel direct na kijken voorkomt een hoop gezeur

    #17991125

    @Vannos wrote:

    ik zou jou kabels eens goed na gaan kijken. Bij mijn oude c25xe motor waren de kabels van de startmotor en dynamo de wat dikkere kabels !! +
    goed gesmolten. koper was helemaal broos waarschijnlijk bij jou ook zou het wel direct na kijken voorkomt een hoop gezeur

    dank je ga ik nakijken en dan laat ik wel weten of het daaraan ligt.

    #17991126

    Mooi, Je kan die kabels die op de starter en dynamo lastig zien.
    bij mij waren het juist de aansluitingen op de dynamo en starten die hard en verkoolt waren

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.