Stof loshalen van deurpaneel astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Stof loshalen van deurpaneel astra h

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Bij een deurpaneel van mijn auto wil ik het stoffendeel onbeschadigd losmaken van het deurpaneel. Het stof zit erop gelijmd. Heeft iemand misschien tips om dit zonder beschadigingen los te maken?

Denk dat het lastig gaat worden. Als het al zou werken denk ik aan een foin, niet te heet zetten. Ander paneel geen optie?

Een nieuw paneel kost 750 euro, op de sloop zijn ze haast niet te krijgen. gaat het leer eigenlijk kapot als je daar zo’n verffohn opzet?

Denk dat die te heet wordt, of je moet em ver weg houden. Zou eerder voor een haar foin gaan. duur paneeltje idd. Zou misschien eerst op de sloop een stoffen paneel halen om het uit te proberen. Heb t zelf nooit gedaan nl , dus om het risico op brandplekken op je mooie paneel te verkomen…

Ik was ongeduldig en was maar gewoon begonnen, ik had er voor gekozen om het leer er gewoon af te trekken en dat is nog aardig gelukt ook, ik heb het nu op een ander deurpaneel (en tevens de sierstrip) gelijmd met lijmspray wat op dit moment aan het drogen is. Het lijkt allemaal vrij goed gelukt, nu nog even afwachten of het leer goed blijft zitten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.